czwartek, 11 listopada 2010

Elena6573


Twarz przed:


Wyraz twarzy Twojej medoll mi się podoba. Masz mój ulubiony nos oraz jedne z ładniejszych oczu, jakie oferuje nam medoll editor. Za ustami zwykle nie przepadam z powodu spuchniętej, dolnej wargi, ale tutaj mnie zbytnio nie razi. Pod okularami skrywa się prosty, aczkolwiek schludny makijaż.
Ocena: 7/10

Twarz po:


Ku mojemu zdziwieniu twarz medoll zmieniła się podczas wykonywania metamorfozy. Cały makijaż bazuje na różnorodnych odcieniach fioletu oraz lilii z dodatkiem czerni. Fryzura to kitka lub koczek (jak kto woli) z wypuszczonymi pojedynczymi pasemkami grzywki. Do tego pieprzyk pod okiem.

Strój przed:


Jak dla mnie jest troszkę pusto. Brakuje mi tu torebki, mogłaś bardziej pokombinować z butami oraz dodatkami. Razi mnie dziwnie ułożony szal, ale domyślam się, że był to niezamierzony efekt wynikający z nieuwagi.
Ocena: 5,5/10

Strój po:


Podobnie jak w makijażu postawiłem na czerń z dodatkami przeplatającego się fioletu. Użyłem dwie sukienki oraz kilka spódniczek i tak oto powstała kreacja z odważna górą i delikatnym, falującym dołem. Do tego cienkie rajstopy, klasyczne, wysokie szpilki oraz oryginalne nakrycie głowy.

6 komentarzy:

weronika pisze...

Makijaż "po" jest cudowny!

Strój niestety do mnie nie przemawia

/xXgreen0appleXx

Unknown pisze...

Rzeczywiście makijaż jest cudowny, ale ubiór nie jest zły - i tak wygląda lepiej niż przed.

Pozdrawiam glenera

PrincessExxt pisze...

Makijaż "po" jest ekstra. A ubiór "po" też niczego sobie.

Anonimowy pisze...

dlaczego w " po " oczy są inne ? mają inny kształt ...

ig☀r / hibiskusek pisze...

Jest wyraźnie napisane, że właścicielka konta podczas, gdy wykonywałem metamorfozę zmieniła swoją medoll(:

Sylwia pisze...

Mejkap jest śliczny <3