piątek, 6 maja 2011

daniellecraig17

Twarz przed:


Twarz niezbyt mi się podoba, a to w dużej mierze zasługa uśpionych oczy i dość masywnego nosa. Lubie tę karnację oraz fryzurę, podoba mi się ciemne pasemko na wystającym "kłaczku". Nie przepadam za połączeniem platyny na głowie i smolistej czerni na brwiach. Makijaż bardzo prosty, ale tylko na tyle pozwala Twoja kosmetyczka, rozumiem. Plus za staranność.
Ocena: 6/10

Twarz po:


Miałem niewielkie pole do manewru, tak więc postawiłem na niecodzienne rozwiązanie malując czarnym cieniem tylko powierzchnię nad i pod tęczówką oka oraz białym resztę powierzchni oka. Dodałem również 3 pieprzyki w kąciku ust. To nadało twarzy taki filuterny wyraz. Efekt dość oryginalny.


Strój przed: 
Tu jest znacznie lepiej, podoba mi się. Dostaniesz jedynie za brak obuwia, hahaha. Czyżby Danielle właśnie wróciła z długiego spaceru i chciała dać odpocząć swoim stopom?:3
Ocena: 7,5/10
Strój po:
Jako główny element tego stroju wybrałem długą spódnicę do ziemi w pastelowym kolorze, którą urozmaiciłem na dole kilkoma sukienkami. Do tego dodałem metaliczny gorset oraz krótką kamizelkę, na szyi zawiesiłem korale, a na biodrze spoczywa piękna torba-listonoszka. O, zapomniałbym jeszcze o świetnych lenonkach z Beastly.

1 komentarz:

Ina pisze...

Jeżeli chodzi o makijaż, to stanowczo wybieram ten "przed". Natomiast, ubiór podoba mi się tak samo w obydwu wersjach (choć brak butów trochę "razi" XD).
___________
Kaggs