niedziela, 3 października 2010

miss-emo-ania

Twarz przed:


Z elementów Twojej twarz najbardziej lubię usta, najmniej brwi. Makijaż jest prosty i standardowy. Nie podoba mi się w nim to, że biel jest tak oddzielona od czerni, nie tworzy płynnego przejścia.
Ocena: 5/10

Twarz po:


Ja zrobiłem dla Ciebie makijaż w odcieniach śliwkowych, bo takowych miałaś najwięcej. Do tego użyłem czarnej kredki oraz tuszu do rzęs. Policzki zaznaczyłem łososiowym pudrem. Koło ust dałem pieprzyk, a grzywka zasłania brzydkie brwi.

Strój po:


Jest poprawnie i nawet ładnie, choć brakuje mi jakiegoś ciekawego akcentu, gdyż trochę wieje nudą. Szkoda, że nie dodałaś chociażby torebki.
Ocena: 6,5/10

Strój po:


W Twojej szafie znajdują się rzeczy, które ciężko połączyć w spójną całość i trochę się potrudziłem, żeby coś skomponować, a z efektu i tak nie jestem zadowolony. Bardzo brakuje mi tu jakiejś wstążki czy przepaski w biodrach, ale nic nie pasowało.


5 komentarzy:

Rosalie_989 pisze...

No no, całkiem ładnie ;))

miss-emo-ania pisze...

Najbardziej podobają mi się buty. I rzeczywiście, czegoś tu brakuje, ale na pewno zaraz coś znajdę.

Kasia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

coś ci to nie idze. trzeba bylo sie nie brac za pisanie bloga. zal...

Unknown pisze...

Haha, oczywiście anonimowy ma największą odwagę by to wygarnąć xDDDD

Ładnie ;)