niedziela, 26 września 2010

Susan.pl


Twarz przed:


Makijaż niezbyt mi się podoba. Pomijając to, że nie ma płynnego przejścia makijażu oczu, to te wszystkie kolory (żółć na oczach, odcień różu ust) ze sobą nie współgrają. Nie znoszę tych tandetnych kolczyków.
Ocena: 4,5/10

Twarz po:


Po wielu próbach stwierdzam, iż nie potrafię malować tych oczu xD. Użyłem trzech odcieni fioletu oraz czarnej kredki i białego cienia do wewnętrznego kącika oka. Usta maznąłem jasnym różem oraz błyszczykiem. Fryzura to bujne fale opadające na twarz.

Strój przed:


Byłoby całkiem nieźle, ale wszystko zniszczyłaś tą pstrokatą, czerwoną bluzką oraz naszyjnikiem, który w ogóle tu nie pasuje.
Ocena: 5/10


Strój po:


Zbyt wielu ubrań nie posiadasz, ale coś tam wymyśliłem(: Ubrałem Cię na szaro-beżowo. Do spódniczki AmyClaire dobrałem szare leginsy, przepasane w biodrach paskiem HB, do tego śliczny kardigan i bluzeczka pod nim. Na nosek zarzuciłem okulary, a kot robi za grzywkę.

3 komentarze:

miss-emo-ania pisze...

Hmm... Tym razem strój nie jest tak zachwycający, jak ostatnio, ale też jest niczego sobie^^ I umiesz malować te oczy. Bardzo ładnie wyszło Ci przejście między kolorami.
PS.: Już się nie mogę doczekać mojej metamorfozy:D
Miss-emo-ania

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dayaafterday pisze...

Szczerze. Nie podoba mi się strój. Sorry, ale ta spódnica nie pasuje tu całkowicie. Co do makijażu to ne podobają mi sie włosy. Reszta moze być.
mimo to Dzięki za metamorfzę,

Susan.pl