niedziela, 26 września 2010

angel94_12


Twarz przed:


Bardzo mi się podoba makijaż Twojej medoll. Jest dokładny, staranny i estetyczny. Cienie nałożone są w poprawny sposób, ładnie, płynnie przechodzą. Szkoda, że nie zaznaczyłeś policzków.
Ocena: 8/10

Twarz po:


Wykonałem makijaż łącząc kilka odcieni zieleni, dwa błękitu oraz odrobinę liliowego. Usta pozostawiłem naturalne i zaznaczyłem je błyszczykiem. Policzki musnąłem kilkoma pudrami, brązowym, pomarańczowym, czerwonym i białym. Fryzura to blond warkoczyki grzecznej uczennicy.

Strój przed: 


Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Sukienka jest boska! Dopracowana i kreatywna. Bardzo podoba mi się jej odcień, taki metaliczny niebieski(;
Ocena: 9/10

Strój po:


Stylizacja w kolorach niebieskiego, seledynu oraz fioletu. Sukienka o ciekawym gorsecie z rajtuzowymi rękawkami oraz wielkim tiulowym dołem. Do tego czarny berecik, botki na platformach oraz dobrana kolorystycznie kopertówka wysuwająca się z pod pachy.


6 komentarzy:

miss-emo-ania pisze...

Stój jest po prostu boski! Jest... No brak mi słów. Jest, boski, piękny, cudowny, oszałamiający, oryginalny, niezwykły... No wszystko co najlepsze. Makijaż również jest bardzo ładny, ale szczerze nie tak wspaniały jak strój.
PS.: Widzę, że ostro bierzesz się za metamorfozy.

Kaśka pisze...

Dziękuję. (: Bardzo podoba mi się efekt 'po', głównie strój. Ja nigdy bym takiego czegoś nie wykombinował ^^. Kiedyś to wykorzystam. Co do makijażu.. bardzo ładnie Ci wyszedł. :) Jeszcze raz dziękuję za metamorfozę.

weronika pisze...

A mi właśnie bardziej podoba się makijaż :>

Zajebiście malujesz policzki! argh :c

Ewa pisze...

Świetna metamorfozaa! ;d bardzo mi się podoba

Anonimowy pisze...

Strój jest bardzo kreatywny, ale jak dla mnie przekombinowany i zbyt wiele rzeczy jest ,,nawalone" na siebie.
SilverIvy

Imagination. pisze...

Strój jakoś bardziej podoba mi się przed.. .