niedziela, 26 września 2010

Miss2658

Twarz przed:


Twarz Twojej medoll mi się nie podoba. W szczególności oczy. Cienie nałożyłaś tak, że nie ma pomiędzy nimi przejścia. Jest pasek biały i pasek pomarańczowy. To wygląda po prostu brzydko. Do tego pomalowałaś oczy pod sam łuk brwiowy. Policzki też za mocno zaznaczyłaś.
Ocena: 2/10

Twarz po:


Wykonałem makijaż, do którego użyłem cienia śliwkowego, czarnego oraz odrobinę białego. Delikatnie zaznaczyłem policzki pudrem, a usta maznąłem tylko błyszczykiem. Obniżyłem również nos, gdyż był zdecydowanie za wysoko.

Strój przed:


Ze strojem jest już troszkę lepiej, lecz wcale nie dobrze. Ja go po prostu nie czuję. W dodatku strasznie poszerzyłaś swoją doll w biodrach. Wygląda trochę kwadratowo.
Ocena: 4/10

Strój po: 


Zrobiłem dla ciebie luźną i zwiewną sukienkę w odcieniach beżu. Na dekolcie widnieje dość spora ozdoba, a z ręki zsuwają się rzemyki wykonane z paska. Do tego okulary przeciwsłoneczne oraz sandałki na platformach z ozdobnymi frędzelkami.


2 komentarze:

miss-emo-ania pisze...

Jak zwykle podoba mi się strój. Tworzysz bardzo ciekawe i oryginalne stroje. Makijaże też są niczego sobie.;)
Miss-emo-ania

Ewa pisze...

Jak zawsze lepiej po ;d Strój nie do końca mnie przekonał. Ale twarz jest świetna.