środa, 22 września 2010

MissStarMadlen

Twarz przed:


Wybrałaś ładne elementy twarzy. Oczy i nos są moimi ulubionymi, a te usta sam miałem przez długi czas. Makijaż bardzo prosty i naturalny. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby był staranniejszy. Nie podoba mi się to, że czarna kreska na górnej powiece zaczyna się tak nagle i od razu jest taka gruba. Na początku powinna być trochę cieńsza. Szkoda, że nie zaznaczyłaś kości policzkowych różem. Nie przepadam również, gdy do platynowego blondu włosów brwi maluje się na czarno.
Ocena: 6,5/10

Twarz po:




Wykonałem dla Ciebie klasyczny makijaż "smoke eyes" z dodatkiem bordu i fioletu. Policzki musnąłem beżowym różem. Usta pozostały naturalne, aby nie tworzyły konkurencji dla oczu. Fryzura to grzeczny koczek z wygładzoną, prostą grzywką w odcieniu ciemnego blondu.

Strój przed:


Jest prosto i klasycznie, lecz mam lekki niedosyt. Brakuje mi tu jakiegoś ciekawego dodatku, urozmaicenia np. spódnicy, dodania torebki.
Ocena: 6,5/10

Strój po:


Mała czarna, choć nie taka klasyczna(; Urozmaiciłem w niej dół dodając dwie spódniczki, w tym jedna z pofalowanego, półprzezroczystego materiału. Sukienką z podobnego materiału urozmaiciłem dekolt i wszystko ładnie się komponuje. Do tego klasyczne, satynowe szpilki oraz duża, czarna torba. Na głowę założyłem kapelusz opadający na oko.

_ _ _


Jak niektórzy może zauważyli, dostałem się do finałowej piętnastki w konkursie Stardoll Złote Globy w kategorii makijaż. Jest mi z tego powodu niezmiernie przyjemnie(; Dziękuję wszystkim, którzy mnie nominowali. Jeżeli ktoś uważa, że zasłużyłem na wygraną, to zapraszam do głosowania. Będzie mi bardzo miło.^
Pozdrawiam!


2 komentarze:

miss-emo-ania pisze...

Gratuluję dostania się do piętnastki oraz super makijażu i stroju^^

Ewa pisze...

Zagłosowałam już wczoraj :) Powodzenia!

Jeżeli chodzi o metamorfozę to bardzo mi się podoba ;d Zarówno stój przed jak i po jest super.