sobota, 4 września 2010

Landrynka12340


Twarz przed:


Z elementów twarzy Twojej medoll nie podobają mi się tylko brwi, reszta jest w porządku. Usunąłbym też pieprzyk znad ust. Makijaż bardzo mi się podoba. Jest żywy i "płynny", użyłaś do niego ładnych kolorów. Nie rozumiem tylko po co są te jasne plamki pudru w okolicach nosa.
Ocena: 8/10

Twarz po:


Wykonałem dla Ciebie makijaż z połączenia cieni fioletowych, liliowych, z dodatkiem granatowego oraz czernego. Na usta nałożyłem szminkę wpadającą w ocień brązu. Na środek dodałem plamkę ciemno różowej i odrobinkę błyszczyka na górnej wardze.

Strój przed:


Podoba mi się. Wszystko się tu ładnie komponuje i generalnie nie mam się do czego przyczepić. Bardzo lubię Bandanę z Rio(; Podoba mi się również śmiesznie zawinięty kosmyk włosów.
Ocena: 8/10

Strój po:


Wymieszałem tutaj odcienie fioletu z szarościami, co według mnie wygląda całkiem ładnie(; Sukienka jest odcięta pod biustem i posiada wielowarstwowy dół. Buty to wysokie koturny, a z dodatków na głowę wybrałem kapelusik oraz woalkę, którą połączyłem w jedno. Z nosa zsuwają się urocze okulary serca. Zabrakło mi w Twojej szafie zwykłych, gładkich rajstop. No chyba, że je przeoczyłem, ale szafę sprawdzałem 3 razy xD.

4 komentarze:

Agnes pisze...

Fajna metamorfoza, podoba mi się makijaż (: Dziękuję.

Sylwia pisze...

Nono, świetnie! Dół sukienki robi wrażenie :>. Ale postawiłabym na bardziej "ubogie" buty. ;>

miss-emo-ania pisze...

Super, bardzo mi się podoba sukienka. Makijaż też jest niczego sobie!

Anonimowy pisze...

Usta są fantastyczne, nabrały całkowicie innego wyrazu.
SilverIvy