sobota, 11 września 2010

infiore

Twarz przed:


Z części twarzy Twojej medoll najbardziej podobają mi się usta, są jednymi z moich ulubionych. Nos ten toleruję tylko w połączeniu z najciemniejszą karnacją, którą posiadasz, dlatego tutaj mi nie przeszkadza. Oczy   są mi obojętne xD. Makijaż jest delikatny, ale wykonany staranie.
Ocena: 7/10

Twarz po:


Twarz po jest zdecydowanie bardziej drapieżna. Mocno zaznaczone, przydymione oko, do tego ciemne usta rozjaśnione na środku. Fryzura z asymetryczna grzywką spuszczoną luźno na czoło dodaje jeszcze większego zadziora.

Strój przed:


Stworzyłaś rockową, drapieżną stylizację. Czerń, skóra i metalowe aplikacje nadały ten charakter. Bardzo mi się podoba i doceniam kreatywność użytą do stworzenia tego ubrania. Jednak mam dwa wonty. Buty powinny być bardziej dopasowane do stopy (są odrobinę za wysoko), i razi mnie troszkę odcinający się kolor czerni włosów z medoll editor, a fryzury, którą zrobiłaś. Jednakowoż, nie zmienia to faktu, że jest bardzo ładnie(:.
Ocena: 8.5/10

Strój po:


Po metamorfozie strój Twojej medoll wygląda zdecydowanie łagodniej. Wykonałem dla Ciebie drapowaną "małą czarną" z rajtuzowymi rękawami. Buty wykonałem z dwóch par. Są to skórzane botki na wysokim obcasie. Na głowie luźny berecik, a na ramieniu zawieszona jest torebeczka z DKNY.

6 komentarzy:

flllyy pisze...

To jest cudne!. ;)

Klaudia pisze...

Twarz po średnio mi się podoba, fryzura i ciemny makijaż oka nie pasują tej dollce ;p Za to strój jest cudowny!! Wszystko dopasowane, spójne, pięknie :d

PrincessExxt pisze...

Świetna metamorfoza ubraniowa ;]

Ewa pisze...

Usta w makijażu do mnie nie przemawiają ale ogólnie metamorfoza jest dobra. Świetny stój ^^

Sylwia pisze...

Dziękuję panu, strój jest świetny. ;3

weronika pisze...

Strój jest niesamowity (!!!) :3

/xXgreen0appleXx