sobota, 4 września 2010

Miss.Bou

Twarz przed:


Nie podobają mi się oczy, które wybrałaś. Nos też nie jest moim ulubionym. Makijaż podoba mi się średnio. Cienie nałożyłaś tak, że wszystkie się zmieszały i powstał jeden kolor. Do tego użyłaś cieni z Luxe, których nie lubię.
Ocena: 5/10

Twarz po:


Makijaż w odcieniach bordu i fioletu. Usta wyglądają jak dojrzała wiśnia(; Fryzura to gładkie włosy zaczesane na lewe ramię.

Strój przed:


Bardzo mi się podoba. Jest prosto, ale ładnie i stylowo. Brakuje mi tu jedynie jakichś rajstop(;
Ocena: 8/10

Strój po:


Wykonałem dla Ciebie granatowo - fioletową mini odcinaną bod biustem, z dołem typu "bombka". Do tego cienkie rajstopy, sandałki na platformie, skórzana kopertówka i oryginalne nakrycie głowy.


4 komentarze:

Zuza pisze...

Wow. Jak zobaczyłam strój to moje oczy wyglądały podobnie : O.o

Masz wieelki talent do przebierania i malowania... co tu dużo mówić; jest świetnie!

~ Miss.Bou

miss-emo-ania pisze...

No, super Ci to wyszło;] Makijaż bardzo pasuje do stroju, a on przypomina mi Indie.^^

Anonimowy pisze...

Bardzo podoba mi się strój, m.in pewnie dlatego, że uwielbiam tą granatową spódnicę i fioletowe buty na korku.
SilverIvy

PrincessExxt pisze...

Makijaż "po" jest śliczny, tak jak ubiór "po".