niedziela, 5 września 2010

flllyy


Twarz przed:


Makijaż podobałby mi się bardziej, gdybyś nie użyła cieni z Luxe. Usunąłbym też jeden pieprzyk i wymienił brwi.
Ocena: 6/10

Twarz po:


Zrobiłem klasyczne "przydymione oko". Usta delikatnie maznąłem na środku bordową szminka i dodałem pieprzyk pod okiem. Wybrałem dla Ciebie krótką fryzurkę w kolorze brąz.

Strój przed:


Bardzo mi się podoba. Wszystko tu do siebie pasuje, lubię stroje w odcieniach szarości. Dodałbym tu jeszcze jakąś torebkę.
Ocena: 8,5/10

Strój po:


Strój na miasto w gorący dzień. Połączyłem tu kolory pomarańczowy z szarym. Pasiasta bluzka urozmaicona szarym stanikiem oraz tunika HB. Do tego szorty z najnowszej kolekcji LE z ozdobą doczepioną do paska. Na stopach sandałki na wysokiej platformie, a w ręce torba olbrzymka.


7 komentarzy:

miss-emo-ania pisze...

Super. Jak zwykle bardzo podoba mi się strój. Po prostu już brakuje mi słów na komentowanie twoich cudownych metamorfoz.

flllyy pisze...

Pięknie, dziękuję. ;)

Anonimowy pisze...

Uwielbiam strój po. Jest na luzie. Podoba mi się połączenie tych kolorów.
SilverIvy

PrincessExxt pisze...

Strasznie mi się podobają stroje "przed" jak i "po".

Ewa pisze...

Cudna dollka, strój przed jest świetny ale zgadzam się z tobą. Brakuje torebki :) Co do metamorfozy to jak zawsze spisałeś się.

Sylwia pisze...

Ale ładnie. :>

Anonimowy pisze...

ładnie! spodenki mi się tylko nie podobaja