wtorek, 14 września 2010

Szybki kurs makijażu cz.1


Witajcie!(:
Postanowiłem, że przywrócę do życia cykl, który pewnie niektórzy pamiętają z mojego poprzedniego bloga. Będzie on nosił nazwę "Szybki kurs makijażu." Będę w nim pokazywał, jak krok po kroku wykonać makijaż na Stardoll. Mam nadzieję, że przyda się on osobom, które nie do końca jeszcze potrafią opanować stardollowy pędzel(; Dla zasady przypomnę część pierwszą. Do dzieła!xD


"Dotyk Słońca"

Krok 1


Na samym początku wykonujemy łuki żółtą kredką. Pamiętajcie, aby nie pociągnąć ich do samych brwi! Powtarzamy czynność 2 razy.

Krok 2


Ponownie wykonujemy łuki, lecz odrobinę mniejsze od poprzednich. Używamy kredki pomarańczowej. (x2)

Krok 3


Wykonujemy teraz łuki kredką czerwoną, ponownie odrobinkę mniejsze od poprzednich.

Krok 4


Teraz kredką intensywnie różową wykonujemy półłuki, od miejsca, gdzie "kończy" się tęczówka oka, wyciągając linie lekko w górę. (x2)

Krok 5


Od wewnętrznego kącika oka do jego połowy ciągniemy miodowe półłuki.

Krok 6


W samym  wewnętrznym kąciku nakładamy odrobinę cielistego cienia. 

Krok 7


Na górnej powiece, od miejsca rozpoczęcia się tęczówki oka ciągniemy czerwoną kreskę kończąc na zewnętrznym kąciku.

Krok 8


Od kącika wewnętrznego do miejsca, gdzie rozpoczyna się czerwona kreska, malujemy teraz kredą cielistą.

Krok 9


Wewnętrzny kącik delikatnie zaznaczamy biała kredką.

Krok 10


Używamy tuszu wydłużającego na cały obwód oka.

Krok 11


Teraz tusz pogrubiający, ale nakładamy go na 3/4 obwodu oka.

Krok 12


Przyszedł czas na policzki. Malujemy pudrem brązowym niewielkie plamki.

Krok 13


Teraz, pudrem pomarańczowym (ruchem z dołu do góry) zaznaczamy troszkę większy obszar niż poprzednio (x2).
Krok 14


Tak jak w przypadku pudru brązowego, teraz czerwonym robimy niewielkie plamki.

Krok 15


Na sam koniec używamy pudru jasno-różowego zaznaczając cały, pomalowany innymi pudrami obszar (x2).

Krok 16


Usta pomalowałem warstwowo: pomadka różowa, czerwona, pudrowa i na środek odrobinę błyszczyku.

I voilà! Gotowe(:


6 komentarzy:

weronika pisze...

Właśnie myślałam o tym kursie, w samą porę się pojawił.
Nareszcie wykombinuję coś sensownego z policzkami!

/xXgreen0appleXx

Rosalie_989 pisze...

WoW, wielki plus! Makijaż niesamowity! :)

miss-emo-ania pisze...

Tak, makijaż jest na prawdę rewelacyjny! Szczególnie usta :)

Ewa pisze...

Usta są cudne :) Zresztą nie tylko one.

PrincessExxt pisze...

Super. Przyda mi się ;]

Rosalie_989 pisze...

O, mam tylko małe zastrzeżonka, chodzi mi o kolory. Ta czerwona kredka to intensywny róż, intensywnie różowa to raczej nasycony fiolet, cielisty to pudrowy róż raczej. Przepraszam, ale nie mogłam się powstrzymać ;)