sobota, 18 września 2010

KamiKam

Twarz przed:


Z Twojej twarzy najbardziej podoba mi się nos, to mój ulubiony(: Brwi też lubię, ale tak ciemne mi tu nie pasują. Oczy ujdą, a ust po prostu nie lubię. Wyglądają jak po przedawkowaniu wypełniaczy u chirurga xD. Makijaż jest prosty, ale schludny.
Ocena: 6/10

Twarz po:


Jest słodko, ale nie za słodko. W makijażu połączyłem delikatne, pastelowe odcienie różu i fioletu. Niestety, kształt ust wszystko psuje.):

Strój przed:


Połączenie barw jak najbardziej mi się podoba, dobór ubrań też. Ale czegoś mi tu brakuje, choćby kapelusz czy coś w tym stylu.
Ocena: 6/10

Strój po:


Stylizacja na cieplejszy, jesienny dzień. Połączyłem barwy fioletu, niebieskiego i czerni. Do niebieskiej tuniki Elle dobrałem fioletowe leginsy LE, którym nadałem połysk nakładając na nie transparentne rajstopy. Na ramiona zarzuciłem ślicznym wełniany sweterek. Do tego wiązane botki na platformach i wystające z nich szare skarpetki, zrobione z innych butów. Na głowę założyłem berecik, na rękach rękawiczki, a w jednej z nich mała torebeczka-puzderko.

4 komentarze:

Ewa pisze...

Strój jak najbardziej na tak jednak nie podoba mi się makijaż. Usta są dziwne. Wyglądają jak umazane dżemem. Czy coś w tym stylu :)

Sylwia pisze...

Strój jest śliczny! Jednak usta w "po" dziwnie wyglądają. :c

miss-emo-ania pisze...

No właśnie, usta bardzo dziwnie wyglądają. Jakby ktoś wyszedł świeżo po botoksie i nasmarował usta miodem ;] Ale to nie twoja wina. Strój również bardzo mi się podoba ;)

Cassie48 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.