środa, 9 lutego 2011

Dunia_11

Twarz przed:


Z elementów twarzy, które wybrałaś podobają mi się jedynie usta. Brwi są najgorsze. Makijaż oka jest ładny, choć trochę nierówny. Lubię tę fryzurę.
Ocena: 5,5/10

Twarz po:


Do makijażu użyłem kilku fioletowych cieni oraz kredek, wytuszowałem rzęsy. Usta pomalowałem szminką różową, czerwoną oraz cielistą, dodałem odrobinę błyszczyka. Wybrałem jedną z moich ulubionych fryzur dla superstar.

Strój przed: 
Jest banalnie, nudno i prosto. Poza tym ten top niezbyt pasuje do eleganckiego, czarnego dołu.
Ocena: 2/10




















Strój po:
Wybrałem klasyczne połączenie czerni i bieli. Do koszulowej bluzki dodałem spódniczkę wykonaną z kilku innych oraz skórzaną kamizelkę, bardzo przeze mnie lubianą. Na nogi założyłem rajstopy, buty ze Stylein (również bardzo lubię :3) połączone z innymi sandałkami i skarpetkami. Na głowie znajduje się woalka z kokardką St.Trinians2. Niestety nie znalazłem odpowiedniej torebki.

3 komentarze:

Sylwia pisze...

Omg, ale boski strój ♥

Unknown pisze...

Cudo!

Alejka pisze...

Super :)
Nie mogę się doczekać na swoją metamorfozę... :)
a co do torebki :D ja znalazłam odpowiednią, tą z "przed" :)