wtorek, 8 listopada 2011

olopaulinaolo

Twarz przed:


Bardzo nie podoba mi się twarz. Oprócz tego, że użyłaś szczerze znienawidzone przeze mnie brwi oraz nos, to twarz sprawia wrażenie nie tyle smutnej, co zadufanej w sobie, wrednej i zawistnej nastolatki, takie jest przynajmniej moje odczucie. Wcześniej wymienione brwi są zdecydowani za wysoko, bo kończą się niemalże na linii włosów. Pochwalić Cię mogę jedynie za wybór oczu, które są niestety nieumiejętnie pomalowane.
Ocena: 3/10

Twarz po:


Przesunąłem elementy twarzy i od razu jest lepiej! Do tego zasłoniłem okropne brwi grzywką i wykonałem drapieżny smokey eye w odcieniach fioletu i czerni.


 Strój przed:
Jakiejś wielkiej wpadki wypomnieć Ci nie mogę, poza tym, że nie przepadam za rajstopami, ponieważ pogrubiają nogi, oraz tym, że na ramionach jest jakoś goło. Nie ma się nad czym rozpisywać.
Ocena: 5/10
Strój po:
Stworzyłem taką fioletowo-burgundowo-niebieską mini z ciekawą narzutką na ramiona. Do tego zwykłe rajstopy, podwójne skarpetki oraz skromne platformy.



















Będzie mi miło, jak ktoś skomentuje (;


4 komentarze:

Roksana pisze...

Mejkap to cudo, niesamowity. Uwielbiam c:

weronika pisze...

fajnie wyglada ta czarna bluzka :>

Paulina pisze...

bark słów na twoją pomysłowość !

sara pisze...

woow te metamorfozy są the best
trendysara_snk