sobota, 8 października 2011

asiakarko

Twarz przed:


Twarz masz taką jak ja, z wyjątkiem ust, które i tak są bardzo podobne. Nie podoba mi się to, dlatego oceniam sam makijaż. Cienie na oczach nałożone są dosyć równo, jednak przejście jest niewielkie. Nawaliłaś zdecydowanie za dużo tego pomarańczowego pudru.
Ocena: 5/10

Twarz po:


Obniżyłem brwi i podwyższyłem nos. Teraz to wyglądasz całkowicie jak ja i nie wiem, czy śmiać się, czy płakać. Makijaż w bardzo podobnych barwach, bo takich miałaś najwięcej. Na ustach namalowałem beżową obwódkę, a następnie jeszcze jedną, ale węższą w kolorze żółtym, co dało ciekawy efekt.

Strój po: 
W sumie to nie jest źle jak na możliwości Twoje szafy. Buty mi się nie podobają, ale od biedy mogą tu być. Bardzo mnie denerwuje ten ciemno-brązowy pas na dole.
Ocena: 5,5/10
Strój po:
Nałożyłem kilka koszul, dobrałem do tego bardzo fajne spodnie oraz wysokie platformy. Aby nie było nudno, we włosy wpiąłem spinkę, założyłem 2 pary okularów oraz brązową kopertówkę.

3 komentarze:

weronika pisze...

ale fajny mejkap "po"

Anonimowy pisze...

Uwielbiam Twojego bloga, korzystam z Twoich porad i wgl. Patrząc po liście chętnych do metamorfoz jesteś guru mody na stardoll'u. :D
Świetna metamorfoza :)
Pozdrawaiam

Anonimowy pisze...

Myślę ,że to najlepszy blog z metkami,bo przynajmiej piszesz szczerze o tej osobie , a nie jak nie które dziewczyny : 'wszystko ślicznie' itp . Również ja korzystaw z twoich porad jak robić fajny makijaż czy coś . Staram się poprzez ten blog też se swoim ubiorem na sd popracować i ulepszyć.Nie dziwię się,że jest zawalona kolejka do metamorfoz skoro naprawdę umiesz zmienić kiczowatą dolkę wś śliczną dolkę i ze zwykłego stroju zrobić na prawdę coś bardzo bardzo fajnego.Bo co niektórzy nie umieją robić fajnych strojów itp.No cóż twój blog jest najlepszy i nie ma o czym pisać ! Życzę żebyś dodawał fajne stylizacje i żebyś robił trochę więcej porad jak robić nie kiczowaty ,a zarazem bardzo modny i pasujący do stroju makijaż.Według mnie ja sama nie umiem robić takich stylizacji i makijażu ,ale poprzez ten blog potrafię coś pokombinować i zrobić pasujący makijaż .


Pozdrawiam bardzo !