niedziela, 4 września 2011

EMOTKA1990 - z hasłem

Twarz przed:


Masz moje ulubione oczy, bardzo ładne usta oraz brwi. Nos mi się nie podoba. Makijaż jest trochę nierówny. Na Twoim miejscu trochę przyciemniłbym brwi.
Ocena: 5,5/10

Twarz po:


Kolejna metamorfoza z hasłem. Zostawiłem oczy, resztę zmieniłem. Wszystkie elementy, które wybrałem są jednymi z moich ulubionych. Makijaż w bardzo podobnej, a nawet tej samej kolorystyce, ponieważ masz niewiele kosmetyków. Usta pomalowałem szminką czerwoną oraz cielistą, zmieniłem fryzurę oraz jej kolor.

 Strój przed:
 Niezbyt mi się podoba. Nie wiem jak Wy, ale odnoszę wrażenie, że jest nieco wulgarnie. Podkolanówki tu zupełnie nie pasują, a buty są krzywo założone.
Ocena: 3/10










Strój po:
Zdecydowałem się na jasne, pastelowo-cieliste kolory. Połączyłem kilka topów oraz marynarkę. Dobrałem do tego spodnie typu haremki. Botki na platformie zrobiłem z dwóch par. Do tego kopertówka-puzderko, dwie pary okularów oraz śmieszna chustka.(;

4 komentarze:

Zbyszek (aanniittaaaa) pisze...

Nie podobają mi się buty z kilku par a zauważyłam, że takie tworzysz bardzo często. Poza tym ok, fajne elementy twarzy po.

Kofi9182 pisze...

Wstyd ale odgapiłam twarz :)

Anonimowy pisze...

Hey :3
Tutaj redaktorka bloga modowo-stardollowo. Niestety po pewnych sytuacjach mój blog zmienił adres na biżuteryjny-świat.blogspot.com . Sorry za spam ale rozgłaszam to na wszystkich obserwowanych przeze mnie blogach aby was poinformować że blog nadal będzie aktualny i postaram się zdobywać jeszcze większą oglądalność. Mam nadzieję, że wpadniesz i być może dodasz się lub coś skomentujesz ;)

Zapraszam.

____

W obu wersjach lepsze są PO. W stroju - przed poprostu tragedia. =,-" Makijaż już troszkę lepszy.

bysia2912 pisze...

Zgłaszam się do metki :)
bysia2912