sobota, 3 września 2011

funclub13 - z hasłem


Twarz przed:


To chyba pierwsza metamorfoza z hasłem na blogu :> Z elementów twarzy masz mój ulubiony nos oraz jedne z najładniejszych ust, za to oczy mi się nie podobają, a brwi są nudne. Nie lubię też tej karnacji. Makijaż jest trochę krzywy i na pewno zmieniłbym kolor szminki.  Mogę podarować kolczyk w brwi (choć i tak za takim czymś nie przepadam), ale nie rozumiem przekłuwania sobie szyi, ahahahaha. Lubię tę fryzurę, ale w tym przypadku nie wygląda zbyt dobrze.
Ocena: 3/10

Twarz po:


Zmieniłem wszystkie elementy twarzy oraz karnację. Wybrałem fajne usta i nos, oraz oczy, których wcześniej nie znałem, a spodobały mi się. Do tego krzaczaste brwi oraz grzeczna fryzura. Do makijażu oka użyłem brudnego różu, brązu oraz karmelu. Ponadto wykorzystałem zgniłozieloną kredkę oraz biały eyeliner. Policzki musnąłem trzema pudrami, usta pomalowałem kilkoma szminkami, chyba czerwoną, brzoskwiniową i jasno różową. Podoba mi się.

 Strój przed:
To zupełnie nie mój styl. O ile góra jest jeszcze nawet fajna, to te oćwiekowane paski, bransoletka oraz krzywo nałożone buty mi się nie podobają. Za spodniami też nie przepadam.
Ocena: 3/10
Strój po:
Przyznam się, że ze strojem trochę się pomęczyłem. W końcu połączyłem trzy bluzki oraz brązową kurteczkę i dodałem do tego jasne rurki. Na torbie listonoszce zrobiłem klamrę z zawieszki "LOVE", dodałem dwa naszyjniki, kapelusz oraz okulary z salonu piękności. Dopiero teraz zauważyłem, że buty lekko wystają zza nogawki, za co przepraszam.

4 komentarze:

Unknown pisze...

Makijaż przed , oprócz ust był ok , strój mniej ok.
Po - bardzo fajnie , choć wydaje mi się ,że kapelusz dziwnie tu wygląda.. ale może mi się tylko wydaje :-)
EmoGirlanusia

Anonimowy pisze...

Z hasłem.. No, no, no.. ;p

Odwaga ;d

Zbyszek (aanniittaaaa) pisze...

Wyjątkowo podoba mi się twarz po ;). Bardzo fajny makijaż oka.

mybrainstardoll pisze...

zajebiste elementy twarzy po. nawet z pozoru brzydkich elementów potrafisz zrobić coś wspaniałego!