poniedziałek, 29 sierpnia 2011

beithe


Twarz przed:


Na prawdę ładny makijaż! Jednak nie byłbym sobą, gdybym nie miał jakiegoś "ale", ahahah. Na Twoim miejscu delikatniej przypudrowałbym policzki, a także rozjaśnił brwi. Podobają mi się wszystkie elementy twarzy (w szczególności usta) jak i cały ogół.
Ocena: 9/10

Twarz po:


Makijaż oka w tonacji fioletu oraz soczyste, różowiaste usta. Nawet nie wiesz, jak zazdroszczę Ci tej szminki! Jest taka intensywna, przyciągająca wzrok, mniam. Przy tak jasnej karnacji bardzo delikatnie podkreśliłem kości policzkowe. Wybrałem jedną z moich ulubionych fryzur dla ss.


 Strój przed:
Jest ciekawie i kreatywnie, widać, że się napracowałaś. Jednak ja nie gustuję już w aż tak bardzo wymyślnych kreacjach. Co nie zmienia faktu, że doceniam trud oraz pomysł.
Ocena: 7/10
Strój po:
Czarno, elegancko i wieczorowo. Stworzyłem sukienkę z szerokimi ramionami, ozdobnymi cekinami przy rękawach i spódnicy oraz ciekawym wiązaniem w talii. Buty stworzone z trzech par to botki na dość wysokiej platformie. Do tego klasyczna opaska i lenonki.

10 komentarzy:

Zbyszek (aanniittaaaa) pisze...

Oba makijaże bardzo mi się podobają :). Usta fajnie rozweselają twarz.

tlen pisze...

A ja mam wątpliwości do Twojego 'ale';) Jak ma tak pomalowane policzki to z daleka daje to efekt trochę wymodelowanej buzi. Makijaże podobają mi się oba, świetne usta w 'po' - taka elektryzująca malina:D

memorie(m)s pisze...

Starninie podoba mi się makijaż po, jest taki elektryzujący, na pewno wykorzystam go w przyszłości. Co do stroju:bardzo lubię czarne stylizacje i ta oversizowa sukienka naprawdę przypadła mi do gustu. Nie jestem pewna jedynie co do tych butów, wydają mi się odrobinę za ciężkie do tej stylizacji. Dziękuję za metamorfozę ;)

mybrainstardoll pisze...

po jest gorzej. chyba po raz pierwszy

Kofi9182 pisze...

Śliczny makijaż po!
misskarciolinka

weronika pisze...

A mi się podoba zarówno przed, jak i po

mybrainstardoll pisze...

usta w po są super. ale oczy wyglądają jak podbite

k-wox pisze...

makijaż PO zwala z nóg. TE USTA!

Anonimowy pisze...

Ja zrobiłabym inny kolor cieni do oczu, ale tak i tak jest świetnie.

Strój po prostu genialny! Nic dodać nic ująć. :>

naviedzona pisze...

Makijaż PO jest niezwykle piękny!