piątek, 19 sierpnia 2011

Emo_Wendy

Twarz przed:


Z elementów twarzy nie podobają mi się oczy, mają dziwny wytrzesz, hahaha. Nos jest moim ulubionym i jednym z niewielu, które toleruję, usta uwielbiam, brwi mogą być. Choć makijaż jest zwyczajny, podoba mi się.
Ocena: 6,5/10

Twarz po:


Obniżyłem brwi. Oko pomalowałem brązowym, malinowym oraz żółtym cieniem. Użyłem także bordowej i czarnej kredki, Lekko wytuszowałem rzęsy. Usta pomalowałem warstwowo: czekolada na górną wargę, bordo na środek, ciemny róż na dolną wargę. Następnie całość pociągnąłem cielistą szminką i ponownie na środek na łożyłem odcień brzoskwiniowy. Zaznaczyłem policzki i zmieniłem fryzurę, a także jej kolor.



Strój przed:
Myślę, ze miałaś fajny pomysł, ale coś tu nie wyszło. Spódniczka jest zdecydowanie zbyt obszerna, przez co midol wygląda jak balon. Ponadto odcienie czerni się gryzą. Buty są nietrafione, a torebka dziwnie wygląda wystając spod tej kiecy.
Ocena: 3,5/10
















Strój po:
Pomimo bardzo skromnej szafy udało mi się coś wykombinować. Połączyłem dwie marynarki, do których dodałem beżową koszulę oraz apaszkę. Na nogi zgrabne, jasne rurki oraz botki na platformach. Torbę urozmaiciłem naszyjnikiem i paskiem.



















Zdaję sobie sprawę z tego, że czytacie tego typu teksty na każdym blogu, ale mam do Was gorącą prośbę, żebyście komentowali posty. Bardzo zależy mi na szczerej opinii, konstruktywnej krytyce. Piszcie, co Wam się podoba, a co nie, co powinienem zmienić, śmiało. Przecież to dla Was prowadzę tego bloga. Ponadto, Wasze komentarze to rzecz, która najbardziej motywuje mnie do pisania. Liczę na Was! :D



8 komentarzy:

weronika pisze...

Zarówno twarz przed jak i po strasznie mi się podoba. Wg mnie Igórek robi najlepsze makijaże na srandolu!

Unknown pisze...

Po jest boosko *o* Tak, najlepsze!

Niczka^^ pisze...

Makijaż w "po" jest śliczny, z resztą strój też ;DD

mybrainstardoll pisze...

usta po piękne.

Zbyszek (aanniittaaaa) pisze...

Śliczny makijaż po :). Masz fajny sposób malowania ust, podoba mi się. Ubiór już mniej, ale dokładnie wiem co znaczy uboga zawartość szafy.

_justi pisze...

Zgadzam się z ve†onicĄ. Chyba nikt nie umie zrobić takich płynnych przejść :).

Ina pisze...

Makijaż prześwietny. Strój też jest fajny, ale chyba buty ci nie wyszły.

Unknown pisze...

świetnie , świetnie , świetnie <3
Choć przed też było całkiem ładnie :-)