sobota, 20 sierpnia 2011

potyraxx


Twarz przed:


Tragedia! Nie podoba mi się żaden element twarzy, a najgorsze są usta. Nadają lalce taki nieinteligentny wyraz twarzy, pustej słodkiej idiotki, która na zadane jej pytanie mówi "eeeee? ŻAL." Do tego ten makijaż, robiony chyba po pijaku. Usta tonące w błyszczyku, policzki czerwone niczym poparzenie I stopnia. Przykro mi, stawiam najniższą ocenę.
Ocena: 1/10

Twarz po:


U mnie wcale nie jest dużo lepiej. Nie lubię malować tych oczu. Nie użyłem szminki, bo miałaś tylko słodko różową, a puder niezwykle oczojebny.

Strój przed: 
Tutaj też słabiutko. Czy tak trudno trochę się wysilić i zrobić jakiś porządny strój, nie składający się z jednej jedynej darmowej sukienki i niepasujących dodatków? Naprawdę, w starplazie ostatnio pojawiło się wiele ciekawych rzeczy za starmonety, które każdy może sobie uzbierać.
Ocena: 1/10
Strój po:
Szafa pełna darmówek i niepasujących do siebie ciuchów, więc wybaczcie, no ale cóż. Do spódnicy i marynarki w militarnym stylu dodałem panterkowy akcent w postaci apaszki i torby. Do tego sznurowane półbuty.

6 komentarzy:

Zbyszek (aanniittaaaa) pisze...

Jeśli chodzi o makijaż, to raczej nie mam czego oceniać ;p. Również nie lubię i nie potrafię malować tych oczu. Na pewno jest lepiej niż przed, wcześniej była tragedia... Bardzo fajnie ją ubrałeś, chociaż osobiście zrezygnowałabym z tej torby. Jeden dodatek w panterkę w zupełności by wystarczył :). Która wersja bardziej mi się podoba? Odpowiedź jest oczywista.

mybrainstardoll pisze...

jakiej marki jest ta torebka i apaszka? fajne są, kupiłabym

ig☀r / hibiskusek pisze...

Torba z Monte Carlo, a apaszka Archive bodajże.

weronika pisze...

Racja, te oczy się strasznie ciężko maluje, ale w moim przypadku tak samo jest z tymi Twoimi Igór, nie umiem inaczej niż na kwadrat

mybrainstardoll pisze...

@hibiskusek dzięki :)

Unknown pisze...

Haha ,zabiłeś mnie opisem "przed" :-) Po.. jest na pewno lepiej niż przed , choć i tak mogło być lepiej :-) Emogirlanusia