sobota, 27 sierpnia 2011

Szybki kurs makijażu cz.3

Hej, haj, heloł! :D
Jej, na blogu daaawno już tego nie było, więc postanowiłem, że dzisiaj przedstawię Wam trzecią już część makijażowego cyklu. W ogóle pamiętacie to jeszcze? :3 Swego czasu był to jeden z pierwszych takich poradników na polskim stardollku. Dobra, dość gadania, przechodzimy do rzeczy.


"Rajski ptak"

Krok 1


Na początek szykujemy bazę pod inne cienie. Jasnym cytrusowo-żółtawym kolorem wykonujemy łuki, zawsze od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka. Klucz do sukcesu tkwi w precyzyjnych, dokładnych ruchach. Bądźcie cierpliwi i jeżeli coś Wam nie wychodzi powtarzajcie to aż do perfekcji.

Krok 2


Teraz wykonujemy nieco mniejsze łuki kredką miętową.

Krok 3


Tym razem turkusową kredką obrysowujemy oko do okoła. Pamiętajcie, żeby nie wyjechać za wysoko.

Krok 4


W kroku czwartym zaznaczamy bordową kredką sam kontur oka. Robimy to nie ruchem "okrągłym", jak w przypadku łuków, lecz prostym, na tzw. "kwadrat".

Krok 5


Ponownie ruchem na kwadrat, zaznaczamy oko kredką fuksjową, wyjeżdżając nieco dalej, niż w poprzednim kroku. Czynność powtarzamy dwa razy.

Krok 6


Intensywnie błękitną kredką wykonujemy długie łuki tylko na dolnej powiece.

Krok 7


Cytrusowo-zieloną kredką wykonujemy ruch na kwadrat na dolnej powiece, ale tak, żeby nie zakryć całkowicie wcześniej namalowanego błękitnego łuku.

Krok 8


Lekko przyciemniamy brwi, zaznaczając tylko ich dolna połowę. Robimy to szybkim i zdecydowanym ruchem. Mi tylko wtedy wychodzi w miarę równo (;

Krok 9


Malujemy usta intensywną, fuksjową szminką...

Krok 10


...a następnie cielistą, tylko sam kontur.

Krok 11


Przechodzimy do policzków. Na początek zaznaczamy je dość ciemnym bronzerem, zawsze ruchem z dołu do góry.

Krok 12


Teraz kolej na puder o złocistej, pomarańczowej barwie.

Krok 13


Na sam koniec używamy jasnego, różowo-perłowego pudru,  dla wygładzenia efektu. Czynność powtarzamy 2 razy.


I voilà! Na tym kończymy makijaż rajskiego ptaka :>



Dla ciekawych twarz bez piegów, choć ja się do nich tak przyzwyczaiłem, że hibcio wygląd jak nie hibcio, hahahah.


 Przygotowałem również skrin ze wszystkimi kosmetykami, jakich użyłem to wykonania tego makijażu:




Mam nadzieję, że niektórym osobom taki poradnik się przyda. Czkam na Wasze komentarze! Chcecie, aby w przyszłości na blogu pojawiały się kolejne części tego cyklu?



11 komentarzy:

150266 pisze...

Super makijaż i doskonałe przejścia :) Chętnie bym zobaczyła na tym blogu kurs robienia smoky eyes :D

Maarti5 pisze...

mnie również makijaż bardzo przypadł do gustu. skoro zaczynamy bawić się w listę życzeń do Mikołaja, to ja bym chciała zobaczyć makijaż ciemnofioletowo-oberżynowy :D

Unknown pisze...

Bardzo fajny i przydatny "kurs". Czekam na więcej :-)
EmoGirlanusia

mybrainstardoll pisze...

zawsze pudrowałam się z góry do dołu, teraz wiem, dlaczego to zawsze tak krzywo wychodziło

Elizka_15 pisze...

świetny kurs. taak, ja też zawsze z góry do dołu robie xD. no okok, ja lubię te poradniki, dodawaj je częściej. :P

Kofi9182 pisze...

Ja bym chciała kurs ze stylizacjami
misskarciolinka

k-wox pisze...

PIĘKNY. czekam na więcej.

Anonimowy pisze...

Jasne, że chcę takie poradniki. Piękny makijaż. <3

Anonimowy pisze...

JASNE !
Ten makijaż jest "piękny "

Unknown pisze...

Ładne, ale jakie oczojebne! :P

Anonimowy pisze...

jesteś mistrzem makijażu !