sobota, 20 sierpnia 2011

Alejka

Twarz przed:


Bardzo lubię usta, brwi mi się znudziły, a nos&oczy są brzydkie. Makijaż oklepany i niestaranny. Fryzurę toleruję tylko w wersji rudej bądź jasny brąz.
Ocena: 3/10

Twarz po:


Wykonałem zwykłe, przydymione oko, bo na nic innego pozwolić sobie nie mogłem. Aby nie było tak nudno, umiejscowiłem pod okiem pieprzyk i wybrałem potargane, krótkie kłaczki.


 Strój przed:
Gdyby nie ta kokarda i parasolka, mogłoby być całkiem okej, a tak jest do kitu.
Ocena: 2/10
Strój po:
Zdecydowałem się na body z ozdobną falbanką oraz gorsetem w panterkę. Do tego czarna, lakierowana torba ze złotymi elementami, długie korale oraz wysokie platformy.

4 komentarze:

Zbyszek (aanniittaaaa) pisze...

Jestem jak najbardziej na tak, po metamorfozie oczy wyglądają bosko :>. Nie jestem fanką body, ale tutaj wygląda świetnie.

weronika pisze...

Makijaż "po" jak zwykle świetny. A Strój jest w porząsiu, ale do mnie nie przemawia, być może szafa nie była dobrze wyposażona

Alejka pisze...

dzięki za metamorfoze, troche pozmieniałam ;D
Veronica, moja szafa jest raczej dobrze wyposażona :P

Unknown pisze...

średnio mi się podoba :-)