niedziela, 21 sierpnia 2011

Strips in dots

Postanowiłem, że od tej pory oprócz metamorfoz, na blog zamieszczane będą również moje stylizacje. Jako, że mam ostatnio fazę na spódnice maxi, o czym już wspominałem, nie mogłem sobie odmówić użycia jednej z moich ulubionych sukienek. Mowa tu oczywiście o pasiastej Sonii Rykiel. Zdecydowałem się na odważny krok i połączyłem dwa różne wzory: paski oraz kropki. Myślę, że wszyło ciekawie i całkiem ładnie :> Dodam, że wciąż zatyka mnie, gdy patrzę na tę fryzurę! Ahahaha.










Kapelusz - Bizou - 16sd/sh
Lenonki - Beastly - 50sm
Kamizelka - Special Offer - 0sm
Koszula - Stardoll - 360sm/sh
Koszula z kołnierzem - StTrinians2 - 500sm/sh
Suknia - Sonia Rykiel Tribute - 34sd
Bransoletka - Riviera - 29sm
Bransoletka 2 - Stardoll - 20sm
Torebka - Lanvin Tribute - 18sd
Buty - YSL Tribute - 16sd
Buty 2 - Stylein - 2sm/sh
Buty 3 - FallenAngel - 80sm
Buty 4 - StarDesign - 5sd


Czekam na Wasze opinie!(;


17 komentarzy:

weronika pisze...

Mnie też zatyka, niczym kakało. Btw, mama mi robi kakałko na brzuch, hyhy!

A strój jest cudoooooowny, a Weronisia też ładnie wygląda w tych włosach, wiec sie nie lansuj :c

ig☀r / hibiskusek pisze...

Niczym kakało HAHAHAHA. A mi mama robiła miętę :c Raz od razu całą zwróciłem, hahahahaha. / Weron jest pjur szeks!

Zbyszek (aanniittaaaa) pisze...

BAAAAAAAAAArdzo fajnie. Daj fryzurę, chociaż sam dół!

Gwiezdnaa pisze...

koooooocham buty i sukienkę, stylizacja trafiona c:

Anonimowy pisze...

Panie Igorze prosiłabym o stylizacje doll, które nawiązywałyby do obowiązujących obecnie trendów... Połączenie doskonałe, ale pisanie o odważnym kroku połączenia kropek i pasków jest nieprofesjonalne, ponieważ latem 2011 modnym było łączenie wzorów... Najpierw poprzeglądaj jakieś blogi z modą czy coś, a potem staraj się wykorzystywać inspiracje! Pozdrawiam ;)

Anonimowy pisze...

Proponowałabym Look Book :D

ig☀r / hibiskusek pisze...

Dziękuję, ale Stardoll jest miejscem, gdzie mogę ubierać swoją lalkę niezależnie od obowiązujących trendów. W realu nie interesuję się modą na tyle, aby śledzić trendy z lupą w ręce. Jasne, od czasu do czasu przejrzę jakiś magazyn, ale to tyle.

Unknown pisze...

Zawsze gdy łączysz jakieś wzory wychodzi Ci to genialnie, szcególnie gdy znajduje się w tym połączeniu ta sukienka. Zakochałam się w drugim i trzecim skrinie.♥ No i te zabójcze platformu. Jest mrau :<

xoxo, glen

Cassie48 pisze...

Nie podobają mi się maxi spódnice, ale góra i buty super.

Narlie pisze...

Buty przeładowane, jak lubię. Trochę zapachniało mi Salamandrą, sama nie wiem...

weronika pisze...

Jedyne co ten strój ma wspólnego ze strojem salamandry, to spódnica, o ile dobrze się orientuję, więęęęęc?

Narlie pisze...

Ale mi chooodzi o saam styl w jakim utrzymany jest ten strój.

tlen pisze...

@ Anonim - a może podaj swój nick - chętnie wszyscy sprawdzą jak Ty sobie radzisz z łączeniem trendów tego sezonu? Każdy na stardoll indywidualnie podchodzi do mody i zakłada, łączy, miksuje wszystko to, co mu się żywnie podoba. A trendy są dla ludzi ślepo zapatrzonych w modę, natomiast Igor jest jedną z osób, która nie przejmuje sie tymi ramkami i ubiera swoja lalkę w co lubi i co podoba.
Pozdrawiam, Tlen.



Bardzo fajne połączenie kropek i pasków - lubię to!:)

Anonimowy pisze...

* Tlen- mieliśmy wyrażać swoje opinie i jakbyś raczyła przeczytać notkę do końca to byś to zauważyła. Jeżeli będziesz tak naskakiwać no kogokolwiek kto skrytykuje Igora to ten chłopak nie będzie wiedział, co nam się podoba, a co nie... Na co trzeba jeszcze zwrócić uwagę itd. Uspokój się, bo to Ci nic nie da :/

tlen pisze...

@ Anonim. Twój komentarz przeczytałam do końca. Nie naskoczyłam na Ciebie dlatego, że skrytykowałaś/łeś jego strój. Zirytowało mnie tylko to z jakim podziwem piszesz o trendach tego sezonu, jakby KAŻDY MUSIAŁ ubierać się zgodnie z nimi, a odstępstwa określał mianem "nieprofesjonalnych". Czy to nie przykre siedzieć tak w jednej puszce i zapominać o tym co było modne? Notabene - moda się powtarza, łączenie kropek z paskami, kwiatowych wzorów ze sobą było już kiedyś modne i na bank jeszcze będzie.
Widocznie nie zrozumiałaś/łeś nic z mojej poprzedniej wypowiedzi.
Konstruktywna krytyka jest potrzebna, ale Twoja wypowiedz taka nie była. Była za to nieprzyjemna dla kogokolwiek, kto nie stosuje się do poradników wielkich guru mody typu Anna Wintour. I obojętne czyj byłby to blog i tak napisałabym taka notkę jak poprzednio, gdybym zobaczyła taki komentarz jak Twój.
I wierz lub nie, w pełni opanowana pozdrawiam Cię.

ig☀r / hibiskusek pisze...

@ Anonim:

Poprosiłem o opinie dotyczące stroju, a nie tego, czy nawiązuje on do aktualnych trendów. I jak napisałem wyżej, moda jest dla mnie czymś innym niż ślepe podążanie za trendami. Nie robię i raczej nie będę tego robić w realu, więc na stardoll tym bardziej.

Unknown pisze...

♥ nie podobają mi się chyba tylko paznokcie :/