poniedziałek, 1 sierpnia 2011

kaggs

Twarz przed:


Z elementów twarzy nie lubię tylko nosa, nie przepadam również za fryzurą oraz kolczykami w innych miejscach niż w uszach. Lubię piegi, ale tylko te z trzeciego poziomu, największe. Makijaż oka bardzo mi się podoba. Jest staranny, ładne przejścia i kolorystyka.
Ocena: 7/10

Twarz po:


Już nie pamiętam ile cieni użyłem do makijażu oka, ale było ich dużo, ahahah. Do tego fioletowa, bordowa i pomarańczowa kredka. Usta pomalowałem szminką cielistą i fioletową, musnąłem policzki kilkoma różami, także delikatnie pod oczami. Wybrałem fryzurę za 4000 sp.


 Strój przed:
Bardzo mi się podoba, lubię chyba wszystkie rzeczy, jakie wykorzystałaś w tym stroju. Jednak wydaje mi się, że całość wyglądałaby o wiele lepiej, gdybyś zrezygnowała ze złotych dodatków i pozostała przy kolorystyce czerń-biel-błękit i ewentualnie jakieś stalowe dodatki.
Ocena: 7/10
Strój po:
Długo nic nie mogłem wymyślić i przewijałem Twoją szafę w tę i we w tę, zakładałem to i tamto, po czym wszystko zmieniałem, aż w końcu postawiłem na czarno białą bluzkę i spódnicę do ziemi wykonaną z kilku innych, a także paru pasków. Do tego czarny sznur w talii oraz lawli dżoker hat :>

8 komentarzy:

weronika pisze...

OMFG MEJKAP MISZCZ

Ina pisze...

Dziękuję za tak dobrą metamorfozę (i dużo punktów, prawdę mówiąc xd). Makijaż mnie wprost zauroczył.
_________
Pozdrawiam, Ina.

mybrainstardoll pisze...

zajebiaszcze mejkapy ;p

Kofi9182 pisze...

Zgadzam się z wami
misskarciolinka

Alejka pisze...

Jestem 4 w kolejce, czekam... czekam... i jakoś nie mogę się doczekać !

Niczka^^ pisze...

Śliczny makijaż.! Strój zresztą też- uwielbiam spódnice maxi ;)

Unknown pisze...

Jakoś przed bardziej mi się podoba. Usta w "po" są przekombinowane :-)

naviedzona pisze...

O co chodzi z tymi ustami PO, przecież to nie wygląda dobrze...