piątek, 26 sierpnia 2011

MissChelsa55


Twarz przed:


Podobają mi się usta oraz nos, oczy i brwi mogą być. Warkocz lubię tylko w rudym kolorze. Makijaż bardzo prosty i nie ma się nad czym rozpisywać. Razi mnie za duża ilość błyszczyka na ustach.
Ocena: 6/10

Twarz po:


Makijaż bardzo kolorowy, taki rajski ptak. Denerwuje mnie, że nie mogłem w żaden sposób rozjaśnić brwi, to trochę psuje efekt. Usta pomalowałem szminką brązową, czerwoną oraz cielistą, zaznaczyłem policzki. Do tego ulizana, marchewkowa fryzurka.

 Strój przed:
Lubię klasykę, ale tu jest nudno i pusto. Dziwnie wygląda ten kawałek czarnej bluzki na marynarce, do tego krzywo założyłaś buty.
Ocena: 4/10
Strój po:
Tak troszkę plażowo.(; Pod różowy, lejący się top włożyłem prześwitującą bluzkę. Z kostiumu HB oraz brzoskwiniowej koszulki zrobiłem jakby szorty. To tego okulary przeciwsłoneczne oraz buty wykonane z kilku par. Może niezbyt tu pasują, ale ciężko mi było coś wybrać.

5 komentarzy:

Zbyszek (aanniittaaaa) pisze...

Bardzo ciekawy makijaż, ale tym razem wyjątkowo nie podoba mi się strój. Z dwojga złego chyba nawet wybieram przed. Ale ten makijaż... ♥

mybrainstardoll pisze...

szorto-majtki niezbyt udane. piękny makijaż

Ina pisze...

Cudowny makijaż, ale strój mi się nie podoba.

Unknown pisze...

strój nie podoba mi się , makijaż oryginalny , kolor włosów super ale fryzura w połączeniu z tym kolorem wygląda.. dziwnie :-)

Anonimowy pisze...

oja kocham ten makijaż ♥