środa, 24 sierpnia 2011

The denim zebra

Ogólnie to jestem średnio zadowolony z tej stylizacji, a to dlatego, że w mojej wyobraźni wyglądała ona nieco inaczej. Najbardziej zabrakło mi fajnej, klasycznej, rozpiętej jeansowej kurteczki, więc musiałem poratować się takową (jeżeli macie jakąś do polecenia, oprócz tych znajdujących się w starplazie to dajcie znać). Buty niedawno już miałem, ale spodobały mi się na tyle, że postanowiłem do nich wrócić (;







Kapelusz - Bizou - 16sd/sh
Aviatory - OTTO - 40sm
Muchy - MonteCarlo - 0sd
Jeansowa kurteczka - FrontRow - 50sm
Sukienka - SprongSurprises - 0sm
Biała koszula(rękawki) - Archive - 6sd
Cekinowy top(dół sukienki) - Archive - 7sd/sh
Czarna spódnica(pod sukienką) - PPQ - 8sd
Pasek - EviPanda - 20sm
Bransoletka - Stardoll - 20sm
Bransoletka 2 - Rio - ?
Kawka - MonsterHigh (chyba) - 0sm
Buty - YSL - 16sd
Buty 2 - Stylein - 2sm/sh
Buty 3 - FallenAngel - 80sm
Buty 4 - StarDesign - 5sd


Aha, i jeszcze tak odnośnie metamorfoz. Nie znoszę komentarzy typu "lepiej weź się za metamorfozy" bądź "kolejka stoi i czeka", więc ogłaszam wszem i wobec, że metamorfozy będę dodawał sporadycznie, gdy będzie mi się naaprawdę nudziło. A to z dwóch powodów: pierwszy, przebieranie cudzych midoli po prostu przestaje mnie bawić, a dwa, zbliża się szkoła i obawiam się, że nie będę miał czasu na zabawę przy hibiskusie, a co dopiero przy innych lalkach.


4 komentarze:

weronika pisze...

Mi stylizacja jak najbardziej się podoba, aczkolwiek buty mimo iż robią wrażenie, to moim zdaniem tutaj trochę nie pasują

"NIE BĘDĘ MIAŁ CZASU NA ZABAWĘ PRZY HIBISKUSIE", dziwnie mi się to kojarzy Ajgor, WYJAŚNIJ HAHAHAHHA

Gwiezdnaa pisze...

a tam, i tak jestem 25. w kolejce!
a co do stylizacji, to fajnafajna + te buty mi się nigdy nie znudzą c:

Martyś. :) pisze...

Świetna stylizacja, to się nazywa kreatywność C :

mybrainstardoll pisze...

wszystko jasne, tylko niektórzy wolą zamiast drugiego mentalla widzieć to w czym jesteś najlepszy - metamorfozy