piątek, 19 sierpnia 2011

Cassie48

Twarz przed:


Matko. Przerażają mnie te oczy niemal na czole (tak btw moje ulubione), nie lubię tak pociągłych buzi. Nosa nie znoszę, brwi mi się nie podobają, za fryzurą również nie przepadam, za to usta są jednymi z moich ulubionych, jednak do tej cery są zdecydowanie za jasne. Makijaż zwyczajny i krzywy.
Ocena: 3/10

Twarz po:


Poprzestawiałem elementy twarzy. Wykonałem bardzo mocny smokey eye, nie użyłem pudru oraz szminki, bo nie posiadasz odpowiednich. Fryzura to skromny koczek.


 Strój przed:
Jest nudno i nijako. Jedyne co, to buty pasują kolorystycznie do sukienki. Torba i bransoletki kompletnie nie trafione. Nie podoba mi się.
Ocena: 1,5/10
Strój po:
Jest elegancko, klasyczne połączenie czerni i złota. Do grafitowej sukienki dodałem ciekawą marynarkę. Dekolt urozmaiciłem złotym paskiem, dodałem także drugą parę kolczyków. W ręce ładna kopertówka oraz aviatory. Do tego włochate botki.




















6 komentarzy:

Cassie48 pisze...

Makijaż 'po' mnie po prostu przeraził. Za mocny, lalka wygląda jak straszydło. Za to strój podoba mi się.
Dziękuję za metamofrozę (:

weronika pisze...

Strój po jest pyszny!

Niczka^^ pisze...

Strój jest śliczny ;)

mybrainstardoll pisze...

makijaż po kojarzy mi się z piratami z karaibów, była tam pewna kobieta (nie pamiętam jak się nazywała) która po zaginięciu jacka sparrowa miała pomóc go odnaleźć (mieszkała w jakiejś dżungli). za mocno

Ina pisze...

A mnie urzekł ten makijaż. XD

Agnes pisze...

Mnie też makijaż urzekł, boski.