sobota, 17 grudnia 2011

Loleria

Twarz przed:


Nie mogę się powstrzymać, ale fryzura jest szkaradna! Nosek i oczy mogą być, usta w sumie też, a za brwiami nie przepadam. Makijaż niezbyt mi się podoba, jest nierówny, a usta toną w błyszczyku.
Ocena: 2,5/10

Twarz po:


Klasyczne przydymione oko, czerwono różowe usta, które bardzo mi się podobają w takiej wersji oraz lekko muśnięte pudrem policzki. Przyciemnione od dołu brwi, włosy rude i wyprostowane, a do tego malutki pieprzyk.

Strój po: 
Taka klasyka urozmaicona kropkowanymi rajstopami. Nie znoszę tych butów, wywaliłbym tę różę, bo wygląda tandetnie i podciągnąłbym spódniczkę trochę do góry, aby całość wyglądała zgrabniej.
Ocena:  5/10
Strój po:
Przyznam, że troszkę obawiałem się zestawienia panterka + kabaretki + neon, ale wydaje mi się, że granicy dobrego smaku nie przekroczyłem i wyszło całkiem fajnie.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

twój blog się znudzaaa

Anonimowy pisze...

Podoba mi się makijaż ''po''. Z ''po'' w stroju już trochę gorzej, ale to już sprawa gustu

_justi

almondcake pisze...

Jak dla mnie strój "po" balansuje na granicy dobrego gustu...

k-wox pisze...

świetny strój po!