piątek, 13 stycznia 2012

Lusi.99


Twarz przed:


Podobają mi się brwi, usta oraz nos, który jest moim ulubionym spośród wszystkich dostępnych. Z oczami jest trochę gorzej, oprócz tego, że na jednym jest jakby opadnięta powieka, to po nałożeniu tuszu wyglądają okropnie. Makijaż dosyć prosty, policzki nieciekawie umazane pudrem. Fryzurę lubię, ale chyba nie w tym przypadku
Ocena: 5,5/10

Twarz po:


Medoll wygląda teraz zupełnie inaczej. Oko pomalowane buro granatowymi cieniami, elektryzująca szminka na ustach i podkreślone kości policzkowe. Do tego nonszalancko zaczesane włosy.


 Strój przed:
Mam mieszane uczucia co do tego stroju. Myślę, że prezentowałby się lepiej z koszulą wpuszczoną do spódnicy i z inną fryzurą, najlepiej krótką, ponieważ te długie fale jeszcze bardziej zaokrąglają sylwetkę.  Minus za koślawe buty.
Ocena: 5/10
Strój po:
Metamorfozę robiłem ładnych kilka dni temu, ale nie chciało mi się jej opublikować, dlatego strój w nieco sylwestrowym klimacie. Do luźnych, cekinowych spodni dodałem zwykły biały top oraz długi cekinowy sweterek. Pasek, torebka oraz buty nawiązujące kolorystycznie do spodni uzupełniają całość.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jezuuu, jak Ty robisz te makijaże? Nie rozumiem. Są boskie! ♥

Sylwia pisze...

Genialny strój po metamorfozie!