wtorek, 17 stycznia 2012

kaccunia - z hasłem


Twarz przed:


Z elementów twarzy nie lubię tylko nosa, reszta należy do grona moich ulubionych. Nie przepadam również za piercingiem. Makijaż jest naprawdę fajny i starannie wykonany, ale wybrałbym chyba nieco jaśniejszy róż do policzków.
Ocena: 9/10

Twarz po:


Uzbrojony w hasło od razu poleciałem zmienić nos na mój ulubiony, ahahaha. Resztę zostawiłem, gdyż naprawdę mi się podoba. Wykonałem makijaż w delikatnych barwach kawy z mlekiem, dodatkowo obrysowałem oko brzoskwiniowym eyelinerem.

Strój przed:
No, wreszcie strój, za który można chwalić! Wszystko ze sobą dobrze współgra, naprawdę cieszy oko. Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to buty, za którymi nie przepadam.  Na dodatkowy plus zasługuje fryzura Twojej roboty.
Ocena: 10/10
Strój po:
Tak jak w przypadku makijażu postawiłem na brązy i beże. Połączyłem trzy bluzki, do których dodałem wzorzystą, krótką spódniczkę. Dwa paski, puzderko oraz klasyczne szpilki uzupełniły całość. Mam nadzieję, ze będziesz zadowolona (;

4 komentarze:

kaci pisze...

makijaż loooooooooooooooove <3

Agu$ pisze...

W stroju po sweter optycznie powiększa biust, a duży biust tak jak i szerokie barki wyglądają trochę dziwnie z wąską spódnicą. :c

Lily Allen Smile mp3 pisze...

good idea for make-up!

Katy Jones pisze...

Very fashionable images! Red Hot Chili Peppers Californication lyrics