niedziela, 15 stycznia 2012

pinkcutegirll

Twarz przed:


Jedyne, co mi się w miarę podoba to usta. Założyłaś wielkie okulary, które zasłaniają dosyć dużo, ale to chyba nawet lepiej.
Ocena: 2/10

Twarz po:


Na początek standardowo wszystko trochę poprzesuwałem. Te oczy nie dość, że są brzydkie, to bardzo niesympatycznie się je maluje. Tak więc metodą "na kwadrat" na oku wylądował cień bordowy oraz czarny. Brwi także przyciemniłem, ale nie zaznaczałem ich dziwnych, haczykowatych końców. Nie mogłem oprzeć się temu elektryzującemu kolorowi szminki. Do tego platynowe włosy zaczesane na boki.


 Strój przed:
Góra mi się podoba, dół już nie. Po prostu nawaliłaś tu za dużo różnych rzeczy, ciapki na torbie, ciapki na nogach, a na deser kowbojki z frędzlami. Gdybyś to wymieniła, byłoby całkiem przyzwoicie.
Ocena: 4,5/10
Strój po:
Do kobaltowej marynarki dodałem cekinową, granatową mini oraz metaliczny top. Na nogach wysokie botki składające się z dwóch par oraz zwykłe rajstopy. Szafa była bardzo skromna, także zabrakło mi torebki.
Czekam na Wasze opinie ;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

JA NIE MOGĘ ODKRYĆ JEDNEGO - JAK TY, KURVA, ROBISZ TE 'PRZYDYMIONE OKO' :C

Sendy..

Julia Andy pisze...

Very good haircuts!! I adore long hair!!!