wtorek, 1 maja 2012

gwiezdnaa


Po dość długiej przerwie wykorzystałem wolny majówkowy czas i wykonałem nową metamorfozę, enjoy :>


Twarz przed:


Wszystkie elementy twarzy mi się podobają, jednak nos jest za nisko i zbyt blisko ust. Makijaż, choć nieskomplikowany, prezentuje się dość efektownie. Na Twoim miejscu pomalowałbym policzki innym pudrem, ten nadaje jej taki suchy, nieświeży wygląd.
Ocena: 8/10

Twarz po:


Taki niewyspany makijaż nawiązujący nieco do stroju. Na oko nałożyłem same cienie: szarobłękitny, bordowy oraz brązowy. Do tego kilka pudrów i pomadek. Wybrałem krótką fryzurkę i użyłem lawendowo gołębiowej farby (nazwa miszczowska, hahaha). Zapomniałbym dodać, ze podwyższyłem nieco nos i obniżyłem usta, detal, ale myślę, ze teraz medoll wygląda korzystniej.

Strój przed:
 Stylizacja niezaprzeczalnie udana, jednak nie jestem w pełni przekonany to tej kopertówki. Raz mi się podoba i 'jestem na tak', po czym mam ochotę wywalić ją gdzieś daleko.
Ocena: 8,5/10

Strój po:
W stylu menelowskim, nie wiem czy Ci się spodoba. Do niedbale zawiązanej spódnicy i podartych rajstop dodałem prążkowany top oraz nonszalancko rozpięty kardigan. Do tego pasek z kieszonkami, koturny oraz okularki.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

makijaz 'po' zdecydowanie lepszy.
w pierwszym stroju ta kopertowka rzeczywiscie nie pasuje, a stroj drugi jakos do mnie nie przemawia, mnie sie nie podoba ten 'styl menelowski' :p
pozdrawiam

Tim Mcgraw pisze...

love your blog x

The One

bus konin pisze...

wspaniały efekt :)