wtorek, 28 grudnia 2010

lipglosek

Twarz przed:


Z Twojej twarzy nie lubię tylko nosa, reszta prezentuje się bardzo dobrze. Podoba mi się makijaż, który jest staranny i ładny. Nie malowałbym jednak wewnętrznego kącika oka na czarno.
Ocena: 7,5/10


Twarz po:


Twój makijaż był mroczny i rockowy, ja przedstawiam Cię w wersji subtelnej i romantycznej. Oko pomalowałem cieniem brązowym, czarnym, pudrowym, liliowym oraz białym. Rzęsy pociągnąłem czarną, wydłużającą maskarą. Na górną wargę ust nałożyłem szminkę różową, potem beżową, a na koniec całe pomalowałem cielistą i odrobiną błyszczyka. Trzema różami zaznaczyłem policzki. Wybrałem fryzurę w kolorze ciepłego blondu, która tutaj bardzo mi zapasowała.

Strój przed:


Podoba mi się. Złote elementy z paska ładnie komponują się z bransoletką HB. Ja bym nieco skrócił długość sukienki i wcisną jakąś czarna kopertówkę pod pachę.:D
Ocena: 7/10























Strój po:

Zrobiłem screen na czarnym tle, aby strój nie zlewał się z białą szafą. Dobrze pracowało mi się z Twoją szafą. Panował tam porządek, ubrania były posegregowane kolorystycznie - to bardzo pomaga. Niestety admini ostatnio zdewastowali moją i wiele innych szaf. Znalazłem u Ciebie wiele ubrań w cielistych, pudrowych odcieniach (które uwielbiam xD) i właśnie z nich postanowiłem coś stworzyć. Z połączenia kilku sukienek i spódniczek uzyskałem lekką sukienkę z opadającymi rękawkami i falbaniastym dołem. W gorsecie bardzo ładnie stopiły się sukienki z AmyClaire oraz VivienneTam. Do tego kremowe pantofle uzyskane z kilku par, lśniące puzderko w ręce oraz ciekawe nakrycie głowy z włochatego stołka.














5 komentarzy:

Lipglosek pisze...

Z wielką niecierpliwością oczekiwałam niesamowitej metamorfozy-jednak moim zdaniem nadaremno.Z makijażu godne przekopiowania jest sposób pomalowania ust,jednak gryzące się beże (totalnie niepasujące do tęczówki oka) źle prezentują się na mojej medoll.A przetłuszczająca się fryzura ...(?)
Fajnie połączyłeś tą spódnicę Amyclarie z sukienką Vivienne Tam,jednak po co ta pudrowa spódnica?A stołek?

Mimo wielu zastrzeżeń dziękuję za metamorfozę.Przepraszam za mnóstwo słów krytyki.
Lipglosek

Anonimowy pisze...

zgadzam sie z osoba wyzej^

150266 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
150266 pisze...

Makijaż bardzo mi się podoba. Jeżeli chodzi o strój... wyśmienita góra :)
Nie zawsze trzeba być rockowym i mhrocznym! Pozdr

funclub14 pisze...

Co do makijażu to bardziej podoba mi się po(mimo że cień na powiekach trochę nie pasuje do tęczówki oka,ale gdyby zmienić byłoby super).
Przetłuszczone włosy? Mi tutaj pasuje.
Nie podobają mi się te brwi...
Patrząc na strój to bardziej do mojego gustu przypadła wersja przed. Uważam że te poduszki/krzesła/koty(gdzieś widziałam) na głowie nie prezentują się najlepiej,lepiej było by bez tego elementu.
Nie podobają mi się jeszcze stworzone przez ciebie buty,ogólnie nie lubię jeżeli są założone więcej niż 2 pary butów.
Sukienka mi się spodobała :)
funclub13