poniedziałek, 27 grudnia 2010

MissDonia1197


Twarz przed:


Z Twojej twarzy podobają mi się jedyne usta, które niestety zepsułaś malując je całe błyszczykiem. Makijaż jest banalny i niezbyt ładny. Pomalowałaś oczy jedynie niebieskim cieniem oraz tuszem, a Twoja szafa z kosmetykami prezentuje się bardziej okazale. Mogłaś się trochę wysilić.
Ocena: 3/10

Twarz po:


W Twojej kosmetyczce znajdowało się najwięcej cieni w niebieskich i liliowych kolorach, dlatego też postawiłem na taki makijaż. Usta pomalowałem jedynie na środku o ton jaśniejszą szminką od naturalnego koloru ust i dodałem kroplę błyszczyka. Podkreśliłem kości policzkowe dwoma różami. Długi warkocz zamieniłem na zadziorną, krótką fryzurkę z wystrzępioną grzywką w kolorze brązu.

Strój przed:



Sam nie wiem  co o tym sądzić. Jest poprawnie, ale tylko tyle. Nie ma szału, nie ma tego czegoś, co przykułoby wzrok. Myślę, że medoll lepiej prezentowałaby się, gdyby torba była wsunięta pod spodnie.
Ocena: 5/10















Strój po:


Wielu ubrań nie miałaś, ale jakoś wybrnąłem z sytuacji. Z kilku sukienek, spódniczek oraz włochatej kamizelki stworzyłem klasyczną, czarną sukienkę z futerkowym dołem. Do tego ponadczasowa, pikowana chanelka, ciemne rajstopy oraz szpilki na słupku. Nie znalazłem w szafie odpowiedniego nakrycia głowy, więc zrobiłem takie oto z poduszek.<:

















5 komentarzy:

funclub14 pisze...

Nie potrafię oderwać wzroku od tego makijażu oka. Jest taki piękny/cudny/niesamowity brak słów :)
A co do stroju to uważam że lepiej było by bez tych poduszek xd Podoba mi się ten futerkowy dół :)
funclub13
Ps.szkoda że w tej kolejce jestem tak dalekooo heh.

weronika pisze...

Metamorfoza twarzy jest prześwietna (o ile istnieje taki wyraz)! Strój również bardzo mi się podoba, jednak zgodzę się z poprzedniczką - bez poduszek byłoby lepiej. Ale mniejsza o to i tak uwielbiam Twoje metamorfozy :3

Igorze, proponowałabym Ci zapisywać screen'y w formacie PNG, bo obecne są strasznie niewyraźne. C:

ig☀r / hibiskusek pisze...

O, dzięki!:3 Teraz wiem czemu te zdjęcia mam takiej złej jakości xD

Cassie48 pisze...

Hmmm... w modzie panuje zasada "im mniej, tym lepiej". Nie podobają mi się lalki, które mają połowę zawartości swojej szafy na sobie.
A co do make-up'u - jest BOSKI.

Sylwia pisze...

Zgadzam się z Weroniką, o. Mejkap jest cu-do-wny. <3