środa, 29 grudnia 2010

paulina961

Twarz przed:


Nie podoba mi się. Makijaż jest niestaranny i nie ma żadnego przejścia pomiędzy cieniami. Pomalowałaś wewnętrzny kącik oka na czarno, a to wygląda brzydko. Kruczoczarne brwi kompletnie tu nie pasują.
Ocena: 2/10

Twarz po:


Wielkiego pola do popisu nie miałem, bo posiadasz bardzo mało kosmetyków. Oko pomalowałem  cieniem jasnoróżowym i brązowym oraz dwoma tuszami. Usta pozostały naturalne, ponieważ nie miałaś odpowiedniej szminki. Różu też nie było. Lekko podkreśliłem brwi czarną kredką, a w rozwianą czuprynę wsadziłem brązowe nerdy.

Strój przed:

Jest fatalnie. Do różowej bluzki w kwiatuszki założyłaś białe rurki i zupełnie niepasujące Uggi. Daję Ci pół punktu za moją sympatię do tych butów.
Ocena: 0,5/10
Strój po:


Pod marynarkę w militarnym stylu włożyłem kilka bluzek oraz spódniczek, co dało ładny efekt wysuwającego się dołu sukienki lub spódniczki - jak kto woli. Do tego popielate rurki, sznurowane botki uzyskane z trzech par butów oraz beret DKNY. Nie znalazłem odpowiedniej torebki, szkoda.

3 komentarze:

funclub14 pisze...

Oczywiście jest lepiej po niż przed.Jednak ta metamorfoza mnie nie zachwyca tak jak inne twoje.
Trochę nie pasuje mi pod tą marynarką ta różowa/czerwona bluzka której wystają rękawy.
W tym stroju najbardziej podobają mi się buty :)
funclub13

ig☀r / hibiskusek pisze...

Ta czerwona bluza to taki wypadek przy pracy, też mi się nie podoba, ale nie jest to specjalnie :c

funclub14 pisze...

Wypadek przy pracy. ;D
Więc teraz nie będę brała jej pod uwagę. :)