piątek, 21 stycznia 2011

PrincessExxt

Twarz przed:


Masz moje ulubione oczy, ładne usta oraz fryzurę, która lubię. Nie podobają mi się natomiast brwi, a piegi nie pasują do tego makijażu. Szkoda, że nie pomalowałaś policzków, za to na usta nałożyłaś na dużo błyszczyka.
Ocena: 6/10

Twarz po:


Makijaż to połączenie szarości, beży z domieszką zieleni. Usta pomalowałem warstwowo - czarną i bordową szminką górna wargę, a następnie całe cielistą. Do tego dwa róże na policzki i odrobinę także na nos, aby go nieco wyszczuplić. Włosy zamieniłem na długie, brązowe fale.

 Strój po:
Jest średnio. Ogólnie za dużo różowego. Lubię ten kolor, ale raczej w formie akcentu, a nie motywu przewodniego. Leginsy są tu zbędne, a sandałki niezbyt pasują.
Ocena: 4/10








































Strój po:
Nie jestem zbyt zadowolony z metamorfozy ubraniowej. Masz zaledwie 3 strony ubrań w szafie i było mi ciężko coś wykombinować. Chyba nie ma co komentować./ Nie wiem co się dzieje, że wytworzyła się taka duża przerwa pomiędzy dwoma strojami, nie wiem gdzie tkwi problem, więc niestety musi być tak :x

2 komentarze:

PrincessExxt pisze...

Jest super. Dzięki.
Na pewno skorzystam.

Sylwia pisze...

Jaka śliczna twarz po! Mniam, mniam, mniam.