środa, 25 sierpnia 2010

asiakarko

Twarz przed:


Nie podoba mi się. Twarz jest bardzo schematyczna, a makijaż niestaranny i do tego dziwnie nałożony. Do fryzury nie mam zarzutów.
Ocena: 2/10

Twarz po:


Do makijażu wykorzystałem cienie bordowy oraz czarny, tusz i czarną kredkę. Policzki pozostały naturalne, bo pudru nie było, a różowa szminka po prostu nie pasowała. Wybrałem stylową, krótką, zaczesaną na boczek fryzurę w kolorze platynowego blondu, który nawet fajnie komponuje się z ciemnym makijażem. Do tego dwa pieprzyki pod okiem.

Strój przed:


Torebka świetnie komponuje się z marynarką HB i to chyba koniec chwalenia. Sportowe spodnie niezbyt mi tutaj pasują. Szkoda, że nie założyłaś stanika (tego imitującego skórę, a masz taki w szafie), bo spod bluzki wystaje ten biały, co nie wygląda ciekawie.
Ocena: 4/10

Strój po:


Wiem, wiem, wiem, co sobie teraz pomyśleliście. Ja też nie jestem do końca przekonany, czy "po" jest choć trochę lepsze niż "przed", ale uwierzcie, było ciężko. Szafa nie była bardzo, bardzo mała, ale nic do siebie nie pasowało. Przykro mi.

5 komentarzy:

weronika pisze...

Zmiana zdecydowanie na lepsze!

Makijaż bardzo mi się podoba :)

Jeżeli chodzi o strój, to chyba trochę przekombinowałeś z butami. Reszta jest jak najbardziej na "tak" (:

/xXgreen0appleXx

flllyy pisze...

Tak bardzo nie mogłam się doczekać. ;) Oczywiście super. Ubranie gorzej, ale nie jest załamująco. xD

Ewa pisze...

Makijaż świetny jak zawsze zresztą, co do stroju mam mieszane uczucia ale rozumiem, że było Ci ciężko coś wybrać. :) Ogólnie nie jest źle ale zastanawiam się po co pod spódnicą umieściłeś jakiś szalik czy co to jest.

Klusia03

ig☀r / hibiskusek pisze...

Ten szalik to dół sukienki - darmówki z Decades xD Zreflektowałem się po fakcie xD

Filip pisze...

Makijaż zdecydowanie na plus, zmieniłeś dziewczynę z pseudo-kreatywnej, na drapieżną i rockową. Nie pasują mi włosy i ich kolor. Uważam, ze brąz wyglądałby dużo lepiej.
Strój ''po'' pozostawię bez komentarza, gdyż wolałabym Cie publicznie nie obrzucać błotem.
;p