niedziela, 22 sierpnia 2010

julita1234567

Twarz przed:


Chyba nic mi się tutaj nie podoba. Nie lubię tych oczu, wyglądają jakby miały zeza. Do makijażu oczu użyłaś cieni z Luxe, za którymi też nie przepadam, ten błyszczący brokat mnie denerwuje. Poza tym pomalowałaś oczy pod sam łuk brwiowy, a to nie wygląda ładnie.
Ocena: 3/10

Twarz po:


Ja wykonałem dla Ciebie delikatniejszy makijaż w niebieskich, turkusowych odcieniach, który będzie pasował do stroju. Usta pozostały naturalne, a pliczki lekko muśnięte brązowym pudrem. Fryzura to koczek [?] z plecionkami i wypuszczonymi, pojedynczymi kosmykami w kolorze jasnego brązu.

Strój przed:


Strój jest ładnie skomponowany kolorystycznie, a tak poza tym to wieje nudą. Przydałby się jakiś dodatek, który nadałby stylizacji charakteru, coś, co przyciągnęło by wzrok, a tu nie ma nawet torebki.
Ocena: 5/10



Przygotowałem dla Ciebie sukienkę, którą można by nazwać "Morska bryza" xD. Połączyłem tu kilka sukienek w morskich odcieniach, i z tego oto połączenia wyszła sukienka z ciekawym wiązaniem na biuście. Do tego transparentne rajstopy, granatowe szpilki i rajski ptaszek w roli wpinki do włosów.(:


4 komentarze:

Klaudia pisze...

Kreatywnie i ładnie! Tym wyróżniają się Twoje stylizacje i ta również. Niepotrzebnie użyłeś pudru aż do ust, makijaż oczu ok.

Ewa pisze...

Świetna ta sukienka ;d Podoba mi się zastosowanie ptaszka jako spinki! Makijaż oczu również cudowny. Oczywiście zmiana na lepsze.

Klusia03

Sindy pisze...

Śliczna sukienka.

Sylwia pisze...

Sukienka jest fenomenalna, napatrzeć się nie mogę. :>