poniedziałek, 23 sierpnia 2010

xXgreen0appleXx

Twarz przed: 


Do elementów twarzy nie mam żadnych zarzutów, a wręcz muszę pochwalić dobór oczu i nosa - to moje ulubione! Kolorystyka makijażu też mi się podoba, lecz gorzej z wykonaniem. Nie podoba mi się kształt nałożonych cieni. Pieprzyka przesunąłbym w inne miejsce, np. okolice oka.
Ocena: 7/10

Twarz po:


Wykonałem dla Ciebie dosyć mocny makijaż oka łącząc cienie: szary, bordowy, fioletowy oraz czarny. Do tego odrobina fioletowego eyelinera na dolnej powiece. Jestem bardzo zadowolony z efektu jaki uzyskałem na tych ustach - wydają się takie soczyste i kuszące.xD Nałożyłem warstwowo szminkę czerwoną, następnie na sam środek różową, potem na całą powierzchnię cielistą i jeszcze raz cielistą na sam środek + błyszczyk również na środku. Włosy pozostały czarne i upięte w koczek. Pieprzyki wykorzystałem jako kolczyki.

Strój przed:


Cieszę się bardzo, że skomponowałaś strój sama, a nie narzuciłaś sukieneczki i byle jakich butów. Za to masz plusa.(: Podobają mi się te wydatne ramiona oraz nakrycie głowy, lecz nie jestem przekonany co do zakładania ubrań na gołe [?] piersi.
Ocena: 8/10

Strój po:


Byłaś czarna i drapieżna, a ja zamieniłem Cię w bialutkiego, eleganckiego aniołka.xD MeDoll ma na sobie sukienkę z długim rękawem, ozdobnym kołnierzykiem, a od spodu podszyta jest beżowym materiałem. Do tego cienkie rajstopki od Sonii Rykiel, klasyczne satynowe szpilki, sznur pereł oraz czarny kaszkiecik. Z ramienia nonszalancko zsuwa się pasiasta torebusia.(;


9 komentarzy:

weronika pisze...

Metamorfoza jest wspaniała! Bardzo dziękuję! (:

Agnes pisze...

Zgłaszam się jeśli można.
Landrynka12340

ig☀r / hibiskusek pisze...

Oczywiście, że można (:

Klaudia pisze...

Weronika ma szczęście do metamorfoz gdzie ubiera się ją na biało xD Bardzo podoba mi się strój :3 Z twarzy "po" wygląda trochę jak Ty xD

Toż to skandal! Powtórzył mi się kod weryfikacyjny, miałam go już kiedyś:d

Ewa pisze...

W przeciwieństwie do Ciebie nie podobają mi się te usta. Za to makijaż oczu i strój są po prostu cudowne. Wykonane z taką niesamowitą precyzją ;d

Klusia03

flllyy pisze...

Pięknie. ;) Mój czek - http://tinypic.pl/1lp8nairrc0y

Sindy pisze...

Twarz bardziej mi się podobała 'przed', bo nie lubię fryzury, którą wybrałaś. Strój natomiast bardzo mi się podoba ;>

Anonimowy pisze...

Niee! Usta w po są okropne,ble ,fuj!

Sylwia pisze...

W twarzy "po" dałabym inną fryzurę, nie lubię jej :c. Za to strój jest świetny. ;>