sobota, 28 sierpnia 2010

elcias

Twarz przed:


Uważam, że powinnaś wymienić usta na inne - te nadają twarzy "przymulony" wyraz. Oczy mi się podobają, lecz wolałbym je bez soczewek, a nos jest moim ulubionym. Makijaż jest dosyć prosty, ale podoba mi sie nowy kształt brwi, który im nadałaś. Również nie należę do fanów krwistoczerwonych ust dopieszczonych błyszczykiem.
Ocena: 6/10

Twarz po:


Soczyście, świeżo, kolorowo. Podobnie jak w stroju, który dla Ciebie przygotowałem. Bardzo lubię neonowe makijaże na tej karnacji. Aby usta nie gryzły się z oczami, pozostały jasne. Włosy to krótkie, niedbale ułożone loki.

Strój przed:


Sukienka wykonana przez Ciebie jak najbardziej mi się podoba. Nie jestem jednak zadowolony z wyboru kurteczki. Nie pasuje mi tu. Buty są w porządku, torebka również.
Ocena:6,5/10

Strój po:


Owocowy mix, tak można by nazwać tą stylizację. Sukienka w odcieniach zieleni i turkusu, żółte szpilki na drewnianej platformie oraz spora opaska z kokardą pod kolor butów.


2 komentarze:

Klaudia pisze...

Elcias! Jaki nietypowy wygląd doll - wspaniały! (Ja też nie przepadam za błyszczykiem na czerwonej szmince/ustach :D). W po dobrałeś ładne, egzotyczne kolory, ale brwi zwalone :< Pod kolor karnacji byłyby lepsze. Za to strój jest niesamowity! Doll wygląda tak wdzięcznie i uroczo - piękna! Ciekawy dół spódnicy.

Anonimowy pisze...

Ja uważam, że w stroju jest trochę za dużo elementów i przez to mi się nie podoba, nieco przekombinowane.
SilverIvy