czwartek, 26 sierpnia 2010

klusia03


Twarz przed:


Wyraz twarzy nie podbił mojego serca, najmniej podobają mi się oczy. Jednak makijaż wyszedł Ci wyśmienicie! Jest bardzo staranny, kolory idealnie nałożone, dzięki czemu tworzą płynne "przejście".
Ocena: 7/10

Twarz po:


Do makijażu użyłem głównie zieleni, brązu, czerni i odrobiny turkusowej kredki. Do tego obydwa tusze, lecz nie na całym obwodzie oka. Pliczki zaznaczyłem wszystkimi pudrami jakie miałaś, a usta też maznąłem kilkoma szminkami i błyszczykiem, z czego powstało odcień cappucino.(: Fryzura to bujne loki w brązowym kolorze.

Strój przed:


Jest dobrze. Poza butami wszystko mi się podoba. Uważam, że powinnaś wywalić albo naszyjnik(który pasuje do bluzki), albo pasek(który pasuje do butów). Razem nie wyglądają ładnie. Przydało by się jeszcze coś na głowę, lub torebka. Uwielbiam ten sweterek!(:
Ocena: 6/10

Strój po:


Jak już ubrałem Twoją MeDoll, to skojarzyła mi się ona ze stylową dziewczyną, która wybiera się na wycieczkę czy biwak w chłodniejszy, sierpniowy dzień.(: Cały strój jest w odcieniach szarości, które bardzo lubię. Założyłem na Ciebie sukieneczkę od MKA, pod nią jest mini spódniczka od DKNY, przez co wygląda ciekawiej. Bluzka z bufiastymi rękawami została urozmaicona spódniczką również wymienionej wyżej marki. Do tego kilka par rajstop oraz buty na masywnej podeszwie powstałe z połączenia kilku par. Na głowę zarzuciłem kapelusz z woalką, a na biodrze spoczywa zwinięta mata, koc [?] (miedzy innymi dlatego przyszedł mi do głowy pomysł z biwakiem xD).


5 komentarzy:

Klaudia pisze...

Aa! Strój jest fantastyczny! :3 Ewka wygląda jak na wybiegu, bardzo pomysłowe połączenie! :3 Makijaż trochę gorszy, usta nie współgrają z resztą. Ale gdy się je zasłoni wygląda nieźle xD Ładne są te oczka co Ty chcesz ;p

Ewa pisze...

WOW! Nie spodziewałam się nawet takiego efektu ''po''. Strój jest po prostu mega ;d Bardzo mi się podoba. Dziękuję za metamorfozę.

Klusia03

Filip pisze...

Makijaż zarówno ''przed'' jak i ''po'' mi się podoba. W Twojej wersji nie pasuje mi fryzura i błyszczyk. Po prostu nie ładnie wyglądają w połączeniu z zielenią na powiece. Za to strój jest przepiękny i przyznaję otwarcie, ze dużo lepszy niż w wersji Klusiowej ;p

Anonimowy pisze...

Jest OK. ale sukienka nie jest od HD tylko od MKA ;P

Sylwia pisze...

Zgadzam się w stu procentach z Gagą. :>