sobota, 2 lipca 2011

nanayogurt

Twarz przed:


Pierwsze co rzuca mi się w oczy, to zbyt blisko siebie skupione elementy twarzy. Usta i oczy są ładne, brwi ujdą, nosa nie lubię. Makijaż jest krzywy. Fryzura rzadko spotykana, za co plus, ale nie zawsze ją lubię.
Ocena: 5,5/10

Twarz po:


Na początku odrobinę przesunąłem elementy twarzy. Wykonałem makijaż w podobnej kolorystyce do Twojego, gdyż na tyle pozwalała mi kosmetyczka. Usta lekko zaznaczyłem samym błyszczykiem, a policzki musnąłem kilkoma różami. Wybrałem krótką, uroczą fryzurkę w siwym kolorze (zazdroszczę Ci tej farby!)


 Strój przed:
Doceniam chęci i to, że chciałaś pokombinować, ale trochę nie wyszło. Nie wiem po kiego gnoja wepchnęłaś czarną bluzeczkę pod białą koszulę, przecież to wygląda po prostu brzydko. Wystającą spod kwiecistej bluzki brązową spódniczkę wymieniłbym na coś jaśniejszego.
Ocena: 4,5/10
Strój po:
Wielkiej szafy nie masz, ale pusta ona też nie jest. Mimo wszystko ciężko mi się z nią pracowało. Zawsze wybieram sobie jeden element garderoby, do którego dobieram resztę. Padło na bardzo fajne, luźne spodnie w esy floresy, plamy czy coś w tym rodzaju. Do tego obszerny szary sweter i biały podkoszulek. Dodałem dwa paski, bransoletki, kopertówkę-puzderko, kapelusik oraz lenonki. Sznurowane botki urozmaiciłem szpilkami.

5 komentarzy:

Magdalena pisze...

Świetny makijaż. Bardzo mi się podobają policzki. Strój mnie nie przekonał, zwłaszcza buty, ale górna część stylizacji jest urocza.

_justi pisze...

Jak robisz te świetne przejścia między cieniami?

alicja. pisze...

Podoba mi się strój , makijaż już trochę mniej. Lecz to jak Ty malujesz to jest talent :]

k-wox pisze...

do mojego zgłoszenia do metamorfozy chciałabym dodać, że chętnie podam hasło ;D

~julexxx (jestem już w kolejce)

notherynn pisze...

świetna metamorfoza ! Najbardziej podoba mi się makijaż. ^^