niedziela, 31 lipca 2011

syra_cute


Twarz przed:


Poza karnacją nic mi się nie podoba. Oczy, z których jedno wygląda na opuchnięte i zezujące, brwi jak po trzech liftingach czoła, no i ten prosięcy nos. Makijaż oka nudny i banalny, a policzki jak przypalone i do tego niezbyt umiejętnie pomalowane. Nie przepadam również za fryzurą.
Ocena: 1,5/10

Twarz po:


Na początku poprzesuwałem elementy twarzy. Wykonałem dosyć delikatny makijaż w odcieniach brązu, jedynie z mocniejszym akcentem w postaci czarnej kredki. Usta pociągnąłem trzema szminkami, musnąłem policzki. Do tego rozwiane przez wiatr, długie brąz fale.


Strój przed: 
Nie dość, ze sukienka sama w sobie nie jest zbyt ładna, to dobrałaś do niej zupełnie niepasujące buty i naszyjnik.
Ocena: 1,5/10
Strój po:
Stworzyłem mini sukienkę z ciekawą, cielistą górą oraz czarnym dołem. Do tego klasyczna chanelka oraz niezbyt pasujące buty, no ale niestety nie miałem zbyt dużego wyboru.





















2 komentarze:

weronika pisze...

Ejej, podobuje mi siem strój "po"! Słotki jest

mybrainstardoll pisze...

w twarzy po trochę te włosy psują, bo midol wygląda jakby policzki ścisnęła.