wtorek, 5 lipca 2011

Rosalie_989

Twarz przed:


Podoba mi się twarz. Moje ulubione oczy, ładne usta oraz nos. Jedynie brwi mi się nieco przejadły. Makijaż oka bardzo przyzwoity. Równy, ładne przejście kolorów. Zrezygnowałbym jednak z czerwonego eyeliner i nie używałbym tuszu, bądź wybrał jaśniejszy odcień, coś brązowego. Lubię usta pomalowane w ten sposób, bardzo fajnie to wygląda. Zdecydowanie za mocno zaznaczyłaś policzki.
Ocena: 6/10

Twarz po:


Oczy pomalowałem cieniem popielatym, bordowym, fioletowym oraz liliowym. Użyłem czarnej i fioletowej kredki, a także odrobinę białej w wewnętrznym kąciku oka. Wytuszowałem górne rzęsy i przyciemniłem brwi. Usta pomalowałem trzema szminkami, a policzki musnąłem kilkoma różami. Do tego krótka, nabłyszczona fryzurka w pięknym kolorze.


 Strój przed:
Ładne połączenie kolorów, jednak czegoś mi tu brakuje. Wywaliłbym ten kiczowaty pasek z serduszkiem. Nie lubię też tego darmowego stroju kąpielowego z Harajuku, jednak daję Ci plusa za marynarkę.
Ocena: 4,5/10
Strój po:
Wyszło tak trochę rockowo. Z połączenia kilku topów i paska wyszła ładna marynarka z szerokimi ramionami, cekinowymi rękawami oraz oryginalnym zapięciem przy dekolcie. Do tego bardzo lubiane przeze mnie rurki, duża torba powstała z połączenia dwóch innych oraz wysokie platformy. Na głowie mój ukochany kapelusik i brązowe raybany.

4 komentarze:

Magdalena pisze...

Bardzo podoba mi się strój, ale makijaż to już zupełnie nie mój typ. a fryzura faktycznie boska.

Ina pisze...

Lubię to ;3

notherynn pisze...

świetny makijaż 'po'. ;)

k-wox pisze...

boskie makijaże po i przed.. ;D