piątek, 8 lipca 2011

olcia12200

Twarz przed:


Z elementów twarzy podobają mi się oczy, choć ostatnio bardzo dużo osób je używa, oraz nos. Usta mogą być, ale brwi są brzydkie, dobrze, że je zakryłaś grzywką, ahahah. Lubię piegi, ale wolę, gdy ustawione są na ten maksymalny, trzeci poziom. Fryzurka również fajna. W makijażu oka popełniłaś poważny błąd, nie wiem, czy wynika on z niewiedzy, czy był celowy, ale nigdy nie nakłada się najciemniejszego cienia w wewnętrznym kąciku, a najjaśniejszego w zewnętrznym, lecz na odwrót. Poza tym jest troszkę nierówny i na Twoim miejscu nie użyłbym tuszu.
Ocena: 5,5/10

Twarz po:


Od razu mówię, że makijaż kompletnie nie pasuje do stroju, ale co tam. Na początku poprzesuwałem elementy twarzy. Do makijażu oka użyłem cienia beżowego, brązowego czarnego oraz blado-pomarańczowego. Do tego czarna i bordowa kredka oraz czarny eyeliner. Usta pomalowałem szminką czerwoną oraz karmelową. Policzki musnąłem dwoma pudrami. Użyłem go także pod oczami. Na głowie ekstrawagancka krótka fryzura "dmuchnięta" do góry, która ładnie komponuje się z podwiniętym makijażem oka.


 Strój przed:
Niby nie jest tak źle, ale jakoś mnie ta stylizacja nie pociąga. Radzę zmienić buty, bo te są zbyt masywne i strasznie oklepane. Nie wiem co by tu jeszcze dodać, jest nudnawo i bez polotu.
Ocena: 4/10
Strój po:
Naszło mnie na czarna elegancję, tak więc z kilku ubrań stworzyłem długą, wieczorową suknię. Do tego kopertówka ze złotym zapięciem oraz kapelusik, do którego dodałem opaskę z puszkiem.

3 komentarze:

notherynn pisze...

Makijaż po jest po prostu cudowny ! :3

weronika pisze...

MAKIJAŻ LOF

Sylwia pisze...

Makijaż fajny, strój nie bardzo