piątek, 17 czerwca 2011

aniusia1896

Twarz przed:

Nie podoba mi się, jest sztucznie i kiczowato. Jeżeli chodzi o elementy twarzy, to lubię tylko brwi i włosy, choć są już przereklamowane. Poza tym nos, usta i brwi są zdecydowanie za wysoko. Kolczyki są T R A G I C Z N E. Oczy nie dość, że nierówno pomalowane eyeliner'em, to ozdobione paskudnymi dodatkami. Ze względu na małą ilość kosmetyków, powinnaś tak dobierać oczy, usta etc. by twarz wyglądała delikatnie i świeżo, z tak "lekkim" makijażem.Chyba tylko pieprzyk jest ok.
Ocena: 1/10


Twarz po:


Zaczęłam od przesunięcia ust, nosa i brwi nieco niżej. Następnie wzięłam się za makijaż, lecz tak jak już wcześniej wspominałam masz mało, a nawet bardzo mało kosmetyków. Dlatego też skończyło się tylko na zrobieniu krótkich kresek eyeliner'em i wydłużenia górnych rzęs. Wybrałam krótką, ciemną fryzurę, gdyż inna nie pasowała do tej stylizacji. Nie jestem zadowolona z efektu, ale miałam małe pole do popisu, niestety.



Strój przed:

Ta sukienka sama w sobie w miarę mi się podoba. Aczkolwiek o wiele lepiej prezentuje się z dobrze dobranymi dodatkami i jakimikolwiek urozmaiceniami dołu bądź góry. Ty niestety zdecydowałaś się tylko na czarne szpilki, które nie do końca do niej pasują. Dodatkowo głowa całkowicie nie pasuje do "dołu/stroju".
Ocena: 2,5/10














Strój po:

HOLY SHIT, kobieto uzupełnij szafę! Nie pytajcie nawet co przedstawia zdjęcie obok, bo ja odnoszę wrażenie, że jest to kadr z jakiegoś horroru (AAAA!). W szafie same darmówki, bądź pojedyncze rzeczy godne zauważenia, lecz nie pasujące do innych. No ale cóż, coś stworzyć musiałam, tak więc: powstał biało-czarny żakiet z lekko odstającymi ramionami, których na tym screen'ie nie widać. Do tego "błyszczące" jeansy, torba i szpilki. Nie podoba mi się :x












Brak komentarzy: