niedziela, 12 czerwca 2011

minio11

Twarz przed:

Twoja twarz jakoś specjalnie nie przypadła mi do gustu. Z elementów twarzy, które wybrałeś lubię tylko usta i brwi. Oczy wręcz uwielbiałam, ale przed całą "wielką metamorfozą sd". Nos jest dość rzadko spotykany, aczkolwiek nie jest najgorszy. Włosów po prostu nie lubię. Ładnie zaznaczyłeś policzki. A jeżeli chodzi o makijaż oczu, to uważam, że lepiej prezentowałby się przy delikatniej zaznaczonej linii oka (nie wiem, czy dobrze to określiłam, ale jbc, to chodzi mi o mniej kredki i tuszu do rzęs D:)
Ocena: 4/10


Twarz po:


Zdecydowałam się dla Ciebie na makijaż w stonowanych barwach. Na powiekę nałożyłam brązowy, żółty i beżowy cień. Brwi rozjaśniłam kredką (którą baaardzo chciałabym mieć). Na usta cielista szminka, a policzki standardowo juz (hahaha) 3 pudrami. "Błysk" w oku zakryłam pieprzykami. Całość miała pasować do stroju, a czy tak jest, to oceńcie sami.




Strój przed:

Te buty cudownie wyglądają w połączeniu z tą torbą! Spodnie też nie prezentują się źle. Myślę, że całość "popsuła" ta bluzka, która powinna MOIM ZDANIEM być na wierzchu.
Ocena: 6/10

















Strój po:

Kurcze, odzwyczaiłam się już od robienia metamorfoz :o
Masz szafę pełną świetnych ciuchów, a mi ciężko było zrobić z nich coś fajnego. Dlatego też wyszło co wyszło. Pod sweter (♥) włożyłam koszulę z DKNY. Do tego szorty i brązowa torba. Najtrudniej było mi dopasować buty, więc z 3 par powstały takie oto czarno ecru platformy.














1 komentarz:

Sylwia pisze...

Strój jest jami!