czwartek, 23 czerwca 2011

Paalouma

Twarz przed:

Zacznę od elementów twarzy, tak więc: oczy, brwi i nos, który wybrałaś są już przereklamowane i nudne, ponieważ ponad połowa stardollowiczów je ma. Natomiast usta bardzo lubię i można nawet powiedzieć, że są jednymi z moich ulubionych. Jeżeli chodzi o makijaż, to jest bardzo niestaranny. Nie lubię gdy oko "w całości" obrysowane jest eyeliner'em.
Ocena: 4/10.


Twarz po:

Masz mnóstwo kosmetyków, ale ja niestety ostatnio nie mam głowy do makijaży, więc stworzyłam typowy ciemny makeup, który pasuje do stroju. Użyłam białego, szarego i czarnego cienia. Usta "mdłą" (gdyż nie wiem jak określić ten kolor) szminką, a policzki jasnym pudrem. Głowę ozdobiłam wymyślną kokardą.


Strój przed:

Poszłaś na łatwiznę, a poza tym sukienka nie pasuje do tych rajstop i butów, które razem nawet dobrze ze sobą współgrają. Będzie mało pkt, gdyż stylizacja mnie nie przekonuje.
Ocena: 2/10.















Strój po:

To była bardzo hardcorowa metamorfoza, nie powiem! Ogarnięcie ciuchów sprzed szafy graniczyło z cudem, a o dokopaniu się do butów nie wspomnę. Jestem zadowolona z tego co powstało, sama z chęcią tak bym się ubrała. Masz mnóstwo świetnych ciuchów i gdyby nie nieład panujący w Twoim apartamencie, ta metamorfoza należałaby do najbardziej udanych w moim życiu.

5 komentarzy:

Sylwia pisze...

Baaaaardzo fajny strój

Belka pisze...

Pokochałam ten strój. Ładnie pomalowane oczy. :>

ig☀r / hibiskusek pisze...

Świetne ubranko Weronisiu :D

Trzyna$cie13 pisze...

Świetna metamorfoza *.*

Magdalena pisze...

Poprę wszystko, co powyżej zostało napisane. Znakomita metamorfoza.