piątek, 17 czerwca 2011

SilverIvy

Twarz przed:



Usta i oczy są bardzo ładne, brwi oraz nos wręcz przeciwnie. Nie podoba mi się to, że Twoja twarz jest taka pociągła. Makijaż jest bardzo delikatny, a ten oka wręcz niewidoczny (poza tuszem). Do fryzury nie jestem przekonany.
Ocena: 6/10


Twarz po:


Zacząłem od delikatnego przesunięcia elementów twarzy.  Wykonałem dla Ciebie bardzo mocny smoke eye w barwach brązu i zieleni. Usta pomalowałem szminką fioletową, karmelową oraz beżową, policzki zaś musnąłem dwoma różami. Brzydkie brwi zasłoniłem brązową grzywką.



 Strój przed:
Bardzo mi się podoba. Jest ciekawie, stylowo i elegancko. Kolor szminki ładnie komponuje się ze spódniczką. Jednak wydaje mi się, że całość prezentowałaby się lepiej, gdybyś tę właśnie spódniczkę usadowiła nieco wyżej.
Ocena: 8/10
Strój po:
Zdecydowałem się na delikatne, pastelowe, kremowe barwy. W sumie teraz nie wiem jak traktować to, co zrobiłem. Czy ma to być spójna całość - sukienka z długim rękawem, czy może marynarka + oryginalna spódniczka. Jak komu pasuje :> Na stopy włożyłem botki na platformach uzyskane z trzech par, a we włosy wpiąłem spinkę zrobioną z bransoletki.

6 komentarzy:

Ina pisze...

Baaardzo ładny strój "po"

weronika pisze...

Makijaż CUDO, mój miszczu!

Anonimowy pisze...

Właśnie starałam się uzyskać tę "pociagła" buzię :) Jeśli chodzi o makijaż to bardzo podobaja mi się usta, nie przepadam za takimi "zmęczonymi oczyma". Strój jest świetny. Dziękuję za metamorfozę.
SilverIvy

AsiaSi97 pisze...

makijaż PO jest rewelacyjny :)

E w a . pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Magdalena pisze...

a mi dla odmiany make-up się nie podoba c; nie jestem zwolenniczką podbitych oczu.